کد خبر : 69496
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1395 - 9:25
-

ترابیان:اروپایی ها بیایند، ارزش دارد به چین برویم/برگزاری دیدار تدارکاتی در کلمبیا غیر عادی نیست

ترابیان:اروپایی ها بیایند، ارزش دارد به چین برویم/برگزاری دیدار تدارکاتی در کلمبیا غیر عادی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: در صورتی که تیم ملی قبل از جام جهانی کلمبیا بتواند در این کشور بازی تدارکاتی برگزار کند، چنین چیزی غیر عادی و غیر طبیعی نیست. عباس ترابیان درباره آخرین وضعیت بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال و احتمال حضور ایران در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: در صورتی که تیم ملی قبل از جام جهانی کلمبیا بتواند در این کشور بازی تدارکاتی برگزار کند، چنین چیزی غیر عادی و غیر طبیعی نیست.
عباس ترابیان درباره آخرین وضعیت بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال و احتمال حضور ایران در تورنمنت چین اظهار کرد: من غیر مستقیم در جریان تورنمنت چین هستم و در این حد می‌دانم که باید ابتدا حضور سایر تیم‌ها از جمله اوکراین و صربستان قطعی شود. کمیته فوتسال در حال رایزنی است و قطعا اگر این تورنمنت نهایی شود، برای تیم ملی می‌تواند مفید باشد.

وی تاکید کرد: اگر تورنمنت چین با حضور تیم‌های اروپایی باشد، ارزشش را دارد که ایران به این کشور برود. در اینصورت بازی‌های تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی کامل می‌شود. حتی تیم‌های دیگر مثل اسپانیا هم این اندازه بازی ندارند.

رئیس کمیته فنی فوتسال درباره احتمال برگزاری بازی تدارکاتی در کلمبیا قبل از جام جهانی و اینکه گفته می‌شود چنین چیزی به نفع تیم ملی نیست، گفت: چنین چیزی غیرطبیعی و خارج از عرف نیست. ما قبل از جام جهانی گذشته هم با تیم استرالیا بازی کردیم. حتی در سال ۲۰۰۸ هم در برزیل خیلی از تیم‌ها قبل از شروع رسمی مسابقات، با هم دیدار تدارکاتی برگزار کردند. در خیلی از موارد هم تیم‌ها با یکدیگر توافق می‌کنند تا بازی تدارکاتی را پشت درهای بسته برگزار و تاکتیک‌های مختلف خود را مرور کنند.

ترابیان همچنین با اشاره به عملکرد تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: همیشه بازی‌های اول در تورنمنت‌های مختلف سخت است. خوشبختانه تاسیسات توانست برابر نماینده ازبکستان به برتری برسد. شاید اگر بازی در شرایط عادی برگزار می‌شد، تاسیسات گلهای بیشتری می‌زد. بازی‌های مرحله مقدماتی هر کدام کمک زیادی برای آمادگی و هماهنگی بیشتر است. امیدوارم تاسیسات در نهایت در این رقابتها به قهرمانی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.