کد خبر : 69817
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 20:18
-

نشست مشترک بازیکنان و مدیران گیتی پسند/گزارش تصویری

نشست مشترک بازیکنان و مدیران گیتی پسند/گزارش تصویری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ظهر امروز بازیکنان ، کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه ، نشست مشترکی با مدیرعامل و قائم مقام باشگاه داشتند. در این نشست صمیمانه که در محل باشگاه انجام شد ابتدا سرپرست تیم از تمرینات و اردوی چادگان گفت و از نظم و انضباط تیم از شروع فعالیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ظهر امروز بازیکنان ، کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه ، نشست مشترکی با مدیرعامل و قائم مقام باشگاه داشتند. در این نشست صمیمانه که در محل باشگاه انجام شد ابتدا سرپرست تیم از تمرینات و اردوی چادگان گفت و از نظم و انضباط تیم از شروع فعالیت در سال جاری یاد کرد . سپس رضا لک سرمربی تیم از برنامه های تکنیکی و تاکتیکی که در طول فصل بدنسازی و آماده سازی گزارش داد.
در این جلسه محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه با اعلام اینکه کلیه بازیکنان مورد نظر کادرفنی جذب شده اند برنامه ها و اهداف باشگاه در سال جاری را یادآور شد و تاکید ویژه ای بر نظم و انضباط درطول فصل جاری دانست.
علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه نیز در این جلسه سیاست کلی باشگاه را ترسیم کرد و خاطرنشان شد حضور موفق یک تیم در رشته ورزش تنها به داشتن ستاره های بزرگ نیست و کار و تلاش تیمی منجر به موفقیت خواهد شد و از این رو از کادر فنی و بازیکنان خواست طبق قوانین و مقررات رفتار کنند و ایجاد هرگونه حاشیه که به دست بدخواهان می خواهد رقم بخورد و دوری کنند .
در پایان این نشست تمام بازیکنان ، کادر فنی و عوامل اجرایی بر حضوری موفق در لیگ برتر فوتسال هم قسم شدند.

گزارش تصویری این نشست را مشاهده کنید:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۱۱

اخه یه رشته فعالیت داشتن این همه اولدرم بلدرم و قمپوز در کردن نداره ه ه ه ه ه

مال باخته سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۵:۴۵

کاشکی مدیر عامل با طلبکارهای باشگاه یه جلسه میزاشت میگفت کی میخواد پول طلبکارهای سال های قبل و بده جلسه چیه این همه بازیکن با پول مردم داری میگیری …حق مردم و بده پول مردم بده خجالت داره والا