کد خبر : 70008
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 17:50
-

از حضور انصاری فرد تا گلزنی بازیکن برزیلی گیتی/ ترکیب اولیه تیم ملی مقابل یاسین!

از حضور انصاری فرد تا گلزنی بازیکن برزیلی گیتی/ ترکیب اولیه تیم ملی مقابل یاسین!
تیم های گیتی پسند اصفهان و یاسین قم در دیداری دوستانه در اصفهان به مصاف هم رفتند.

‎به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم های گیتی پسند اصفهان و یاسین قم از ساعت ۱۶ امروز در سالن پیروزی اصفهان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند و در پایان تیم میزبان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

‎علی رحمانی مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو و محمد حسن انصاری فرد چهره سرشناس فوتسالی محمد حسن انصاری در این دیدار حضور داشتند.

‎اولین اتفاق جالب بازی ترکیب اولیه گیتی پسند برای شروع بازی بود که شامل سپهر محمدی، محمد کشاورز، احمد اسماعیل پور، افشین کاظمی و مهدی جاوید بود که همه بازیکنان در تیم ملی بازی می کنند به تعبیری دیگر در آغاز از بازی تیم یاسین پیشرو با تیم ملی بازی کرد .

گل اول این دیدار توسط خرید خارجی جدید گیتی پسند مورنو در دقیقه ٣٢ و در دقیقه ٣٨ مهدی جاوید گل دوم میزبان گیتی پسند به ثمر رسید.

تنها حاشیه این بازی نحوه قضاوت داوری ان بود که بشدت ضعیف بود این موضوع در حالی رقم خورد که داور این بازی جباری مسئول چینش داوران هیئت فوتبال اصفهان اصفهان بود که در ابتدای بازی انتظار بر این بود که داوری بسیار قوی ظاهر شود اما در پایان ورق قضاوت برگشت در حدی که صحنه ی های زیادی در روند بازی داوری بسیار آماتور عمل کرد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰

گیتی همیشه با کمک داورها نتیجه میگیره تا بوده همین بوده.رضا لک واقعا مربی ضعیفیه با این همه بازیکن با کمک داور باید برنده بشه.

نام ... سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۲۹

لطفاً شما که تو سالن نبودى حرف نزن اصلاً گیتى پسندى ها به داور اعتراض میکردن چى میگید شما انشاالله رضا لک با قهرمانى جواب همه شما ها را میده

بی نام...... سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۵:۴۰

خوبه خودتون دارید میگید یاسین پیشرو قم با تیم ملی بازی داشت بعد فقط دو تا گل واقعا این تیم …با لک میخوای موفق بشه دوتا گل خخخخخ یاسین پیشرو قم تیم ملی فقط دوتا گل خخخخخ دوتا گل خخخخخ

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

اونجایی که باید شش تایی کنیم میکنیم نترس

وحید سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

لطفا کسانی که در سالن نبودند حرف نزنند.واقعا باید به مربی گیتی پسند و مسولان این باشگاه به خاطر شخصیتی که به این تیم دادند تبریک گفت.بازیکنان باکلاس. مربی با شخصیت و مجموعه گیتی پسند باید برای همه تیمها الگو باشند.با اینکه بازی تو زمین خودش بود و داور داشت به ضرر تیمشان سوت میز خیلی ا اخلاق رفتار کردند.اونایی هم که تو سالن بودند دیدند همه بازیکنان و تیم عالی بود.به امید قهرمانی گیتی.از آقایان افضل و افضلی و بقیه که دوست دارند تیم گیتی نتیجه نگیره خواهشمندم یک مقدار خوب باشند