کد خبر : 69917
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 11:33
-

کادرفنی تیم ملی چرا از جایگزینی ژاپن به جای مصر ذوق زده است؟

کادرفنی تیم ملی چرا از جایگزینی ژاپن به جای مصر ذوق زده است؟
در شرایطی که در آستانه شروع تورنمنت تایلند تغییراتی در تیم های این مسابقات رخ داد و ژاپن جانشین مصر شد،کادرفنی تیم ملی از این تغییر استقبال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که در آستانه شروع تورنمنت تایلند تغییراتی در تیم های این مسابقات رخ داد و ژاپن جانشین مصر شد،کادرفنی تیم ملی از این تغییر استقبال کرده است.تیم ملی تا پیش از جام جهانی با سه تیم برتر آسیا یعنی ازبکستان،تایلند و ژاپن دیدار خواهد کرد در شرایطی که انتظار می رفت با توجه به حضور در مسابقات جهانی،گستره حریفان تدارکاتی ایران از قاره های دیگر هم باشد.مصر می توانست ماکت خوبی از مراکش همگروه ایران در جام جهانی باشد اما مشخص نیست دلیل خرسندی کادرفنی از این اتفاق چیست ؟این در حالی است که اسپانیا جدی ترین حریف ایران در جام جهانی بر اساس همگروه های خود بازی با تیم های  اروپایی،آفریقایی و آسیایی را در برنامه خود قرار داده است.به نظر می رسد کادرفنی تیم ملی همین که فرصت بازی با چند تیم در برهوت حریف تدارکاتی پیدا کرده برای آنها کفایت می کند. تورنمنت چهارجانبه فوتسال تایلند از ۲۸ مردادماه آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت. ابتدا قرار بود در این تورنمنت تیم های قزاقستان، مصر و تایلند به همراه ایران حضور داشته باشند که پس از اعلام فدراسیون تایلند تیم ژاپن جایگزین مصر شد.برنامه مسابقات به شرح زیر است:۳۰ مرداد در بازی اول تیم ایران به مصاف قزاقستان می رود و در بازی دوم دو تیم ژاپن و تایلند با هم رقابت می کنند.۳۱ مردادتیم های ژاپن و قزاقستان به مصاف هم می روند و سپس دو تیم ایران و تایلند مسابقه می دهند.۲ شهریورتیم ایران در آخرین بازی خود به مصاف ژاپن و تیم تایلند به مصاف قزاقستان می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فقط ایران دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

دوست عزیز که این مطلب رو نوشته اولا کدام یک از کادر فنی ذوق زده شده؟؟!!دوم اینکه شما اگر به جدول بازی ها نگاه کنید در صورت صعود ایران به عنوان تیم دوم باید با تیم دوم گروه B که احتمالا مصر است بازی کند پس بازی با مصر بیشتر از انکه به نفع ایران باشد به نقع مصر بود !!! در ضمن وقتی تیم ملی با این همه درخواست فقط دلخوش به یک تورنمنت هست!! دیگر چاره ای ندارد!!باید با امید به این مسابقات برود در ضمن دوستان بجای تخریب زود هنگام کادر فنی تیم ملی که از هفته گذشته شروع شده به فکر حمایت باشند

پایگاه خبری فوتسال ایران دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی صانعی-مدیر فنی تیم ملی فوتسال درباره جایگزین شدن تیم ژاپن به جای مصر در تورنمنت چهارجانبه تایلند گفت: ژاپن بعد از ایران پرافتخارترین تیم آسیا است و بازی با این تیم برای بازیکنان ما بسیار مفید خواهد بود و کادر فنی می تواند ارزیابی دقیقی از عملکرد ملی پوشان کند.
وی در ادامه بیان کرد: بسیاری از نکات مثبتی که بازی با ژاپن دارد، با مصر وجود نخواهد داشت و معتقدم بازیکنان بعد از ۴ هفته بازیهای لیگ و با حضور در این تورنمنت به شرایط خوبی می رسند و از لحاظ آمادگی جسمانی و بازی تدارکاتی در وضعیت مناسبی قرار خواهند گرفت.
مدیر فنی تیم ملی فوتسال در ادامه بیان کرد: تیم ژاپن اردو ها و برنامه های مختلفی را برگزار کرده و به نظرم پرقدرت در این تورنمنت حاضر می شود تا ثابت کند حذفش از جام جهانی یک اتفاق بوده است.

فقط ایران سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۰۷

دوست عزیز کجای حرف های این بنده خدا بوی ذوق زدگی میدهد؟؟!! اینکه جابجا شدن مصر و ژاپن را به فال نیک گرفته و گفته بازی با ژاپن بهتر از مصر هست معنی ذوق زدگی میدهد؟!ایا اینکه گفته بعد ازایران ژاپن پر افتخار ترین تیم آسیا هست معنی ذوق زدگی میدهد؟!بهتراست خوانندگان این مطلب در این مورد قضاوت کنند ولی به نظر میرسد که چون کادر فنی تیم ملی فوتسال کم حاشیه ترین کادر تاریخ فوتسال هستند شما دوستان بنا دارید با بازی با کلمات این تیم را در آستانه جام جهانی به حاشیه ببرید به عنوان مثال میتوانستید تیتر زیر را انتخاب بکنید: کادر فنی تیم ملی فوتسال از دیدار با ژاپن استقبال کرد و یا تیترهای دیگر !! امیدوارم که بنده اشتباه کرده باشم ولی انتخاب این تیتر از مطلب فوق در آستانه جام جهانی آن هم از یک سایت تخصصی جای بحث دارد