کد خبر : 69941
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 12:54
-

گزارش ویژه AFC؛ تاسیسات ماشین گل‌زنی باشگاه‌های آسیا

گزارش ویژه AFC؛ تاسیسات ماشین گل‌زنی باشگاه‌های آسیا

به گزار ش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا دیروز با صعود مقتدرانه نماینده ایران به مرحله بعد تمام شد. تیم تاسیسات دریایی با پیروزی در هر دو بازی مرحله گروهی، به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شد. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی، اعداد و ارقام ثبت

به گزار ش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا دیروز با صعود مقتدرانه نماینده ایران به مرحله بعد تمام شد.

تیم تاسیسات دریایی با پیروزی در هر دو بازی مرحله گروهی، به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شد. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی، اعداد و ارقام ثبت شده در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل را بررسی کرد.

AFC در بخشی از گزارش خود با اشاره به پایین بودن میانگین گل‌زده در رقابت‌های این فصل نسبت به فصل گذشته نوشت: تاسیسات دریایی بهترین تیم این مرحله بود. آن‌ها در دو بازی مرحله گروهی ۱۰ گل زدند اما حتی آن‌ها هم به عملکرد فصل گذشته خود نرسیدند. تاسیسات فصل گذشته در دو بازی مرحله گروهی ۱۷ گل وارد دروازه حریف کرد. میانیگن گل زده در رقابت‌های این فصل ۵ گل بوده، این آمار فصل گذشته ۷،۱۵ بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش دیگری از گزارش خود نوشت: حسن طیبی بازیکن تیم تاسیسات دریایی با زدن ۵ گل در دو مسابقه، بهترین گل‌زن دور گروهی رقابت‌ها بود. دو گل او در بازی اول مقابل المالک و هت‌تریک او مقابل المیادین، به تیم ایرانی که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌هاست کمک کرد با دو پیروزی از دو بازی راهی مرحله بعد شود.

طیبی فرم خوب خود را از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حفظ کرده. این بازیکن در آن مسابقات ۱۱ گل برای تیم ملی کشورش زد و یکی از عوامل قهرمانی ایران در آسیا بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.