کد خبر : 70157
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1395 - 18:02
-

ویدئو/ خلاصه بازی تاسیسات دریایی مقابل ناگویا

ویدئو/ خلاصه بازی تاسیسات دریایی مقابل ناگویا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تاسیسات دریایی نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ناگویای ژاپن رفت و در یک مصاف سخت و نفس گیر در ضربات پنالتی باخت و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند. گل های این بازی را حسین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تاسیسات دریایی نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ناگویای ژاپن رفت و در یک مصاف سخت و نفس گیر در ضربات پنالتی باخت و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
گل های این بازی را حسین طیبی و وحید شمسایی برای تاسیسات و رافائل و کوچی برای ناگویا به ثمر رساندند و سعید عباسی هم یک ضربه پنالتی را در جریان بازی و یک پنالتی را در ضیافت پنالتی ها از دست داد.
این بدترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیاست.
دانلود ویدئو خلاصه بازی: اینجا کلیک کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

. چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

واقعا همه از جون مایه گزاشتن بچه ها خسته نباشید . همش به خاطر این سعید عباسی دوتااااااااااااااااا پنالتی را خراب کرد اصلا شیرازه تیم را به هم پاشوند . بعضی ها جنبه و ظرفیت اینا ندارن که برن تو تیمهای خوب و یه خورده معروف بشن .
خلاصه به همه ی تاسیساتی ها خسته نباشید میگم ما خیلی دوستون داریم

. چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

طرف دوتا پنالتی را زده سمت چپ بعد به غیراز این از حالت ایستادنش پشت توپ هم مشخص کدوم طرف میزنه . بعضی ها اسم خودشون را میزارن حرفه ای هه . این همکس آخ این باید پنالتی بزنه

واقعا که چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

بابا این سعید عباسی را ازتیم بندازین بیروووووون . زحمات همه را خراب کرد تیم را زیر سوال برد تیم را کله کرد واقعا که

بی طرف چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

اونی رو که باید بندازن بیرون وحید شمسایی هست که بخاطرخود خواهی ۴۰ دقیقه بازی میکنه بعدش هم با این همه تجربه جرات نداره پنالتی بزنه و میده به یک بچه که تجربه نداره!!! واقعا توی این تیم یک مربی نبود این رو بفهمه؟؟!! فقط شمسایی ها ادعا دارند یک بچه مربی این تیم بود با این همه بازیکن الان پای فینال بودن با این همه تیم کلنگی!!

هه چهارشنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

فقط چیزی که یاد گرفتن قرتی گیری هس اللخصوص این سعید عباسی