کد خبر : 70556
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 14:46
-

قهرمانی کمترین توقع از تیم ملی کوچک فوتسال/ در انتظار دوباره آسیایی شدن گیتی پسند

قهرمانی کمترین توقع از تیم ملی کوچک فوتسال/ در انتظار دوباره آسیایی شدن گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار پایانی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امروز بین دو تیم ناگویا ژاپن و نفت عراق برگزار می‌شود تا تیم برنده جام قهرمانی این مسابقات را به بالای سر ببرد.به هر حال تیم فوتسال تاسیسات دریایی به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات با وجود اینکه عملکرد خوبی در مرحله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار پایانی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امروز بین دو تیم ناگویا ژاپن و نفت عراق برگزار می‌شود تا تیم برنده جام قهرمانی این مسابقات را به بالای سر ببرد.به هر حال تیم فوتسال تاسیسات دریایی به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات با وجود اینکه عملکرد خوبی در مرحله گروهی داشت در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی به نماینده ژاپن باخت تا وداعی تلخ با این دوره از مسابقات داشته باشد.شکست تاسیسات از این جهت برای فوتسال کشورمان تلخ بود که برای نخستین بار در  تاریخ برگزاری این مسابقات نماینده ایران نتوانست به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کند آن هم در حالی که تیم نفت عراق دو بازیکن ایرانی در ترکیب خودش دارد و به فینال رسیده است.در هر صورت تاسیسات بعد از قهرمانی سال گذشته خودش در سال ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان اصفهان این بار حتی به جمع ۴ تیم هم نرسید تا با ثبت این ناکامی بزرگ به ایران بازگردد و آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شود.اما در شرایطی که مسابقات لیگ برتر فوتبال برای اصفهانی‌ها از روز دوشنبه آغاز می‌شود تنها نماینده اصفهان در مسابقات لیگ برتر فوتسال یعنی گیتی‌پسند هم از روز پنجشنبه بازی‌های خودش را آغاز می‌کند و در هفته نخست باید در خانه مقاومت البرز به میدان برود.

نگاهی به لیست تیم‌های حاضر در لیگ امسال نشان می‌دهد که به مانند فصل گذشته باز هم باید شانس قهرمانی را در بین تیم‌های تاسیسات، دبیری تبریز، گیتی‌پسند و مس سونگون دید که با توجه به کیفیت‌شان به طور قطع در طول فصل رقبایی سرسخت برای یکدیگر خواهند بود.

در سال گذشته قهرمانی تا هفته آخر لیگ دست به دست می‌چرخید ولی گیتی‌پسندی‌ها که دیر از خواب غفلت بیدار شدند در پایان فصل عنوانی بهتر از سومی بدست نیاوردند و این مسئله نشان می‌دهد که امسال هم رقابت بین همین ۴ تیم شکل جدی‌تری به خودش خواهد گرفت.

اما سؤال اصلی این است که آیا نماینده فوتسال اصفهان بعد از ۳ سال وقفه توانایی رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ را دارد یا خیر؟ به هر حال در فوتسال ایران معمولا حاشیه بر متن چربش دارد و اتفاقاتی که در لیگ برتر فوتسال ایران افتاده آنقدر زیاد است که فضایی کافی برای پرداختن به آن وجود ندارد ولی با این وجود تیم‌هایی که از لحاظ مهره شرایط خوبی داشته باشند در طول فصل شانس بیشتری برای قهرمانی پیدا می‌کنند.

در این میان و در شرایط فعلی گیتی‌پسند تقریبا همه امکانات را برای قهرمانی تیمش مهیا کرده است و هیچ بهانه‌ای از کادر فنی و  بازیکنان این تیم قابل پذیرش نیست. اگر اسم عملکرد گیتی‌پسند در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر را ریخت و پاش نگذاریم باید گفت که نماینده فوتسال اصفهان تقریبا هر بازیکنی را سرمربی تیم خواسته به لیست اضافه کرده و در این شرایط بازی دادن به این همه ستاره هم کار راحتی نیست.

بعد از چند سال سکون، مدیریت باشگاه دچار تغییر و تحول شده و این موضوع در ادامه فصل سبب خواهد شد تا تصمیمات منطقی‌تری در مجموعه گیتی‌پسند گرفته شود. از طرف دیگر لیست تیم با حضور محمد کشاورز، سپهر محمدی، احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید، افشین کاظمی، سعید افشار ، مهران عالیقدر و مورنوی برزیلی تکمیل شده و رضا لک هم هدایت این مجموعه را در اختیار دارد.

در حقیقت بی‌اغراق نیست اگر بگوییم گیتی‌پسند با توجه به ظرفیت فعلی خودش تیم ملی کوچکی است که در اصفهان شکل گرفته و اگر قرار باشد که این تیم امسال با این بازیکنان قهرمان نشود بهتر است که دور قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را خط بکشد .

یک تیم کامل در کنار کادر فنی باتجربه شرایطی است که در هیچکدام از مدعیان دیگر لیگ دیده نمی‌شود و هر ۳ تیم دیگر حداقل در یک قسمت از نیروی سخت‌افزاری خودشان دچار کمبود هستند.

به هر حال رضا لک برای مدتی هدایت تیم ملی فوتسال ایران را هم بر عهده داشته و باید به نحو احسن از این بازیکنان بازی بگیرد تا گیتی‌پسند بعد از ۳ فصل ناکامی باز هم شانس قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را  پیدا کند.

این مسئله از لحاظ روحی و روانی بر روی این تیم فشار مضاعفی ایجاد می‌کند اما تیمی در پایان لیگ موفق‌تر از بقیه عمل خواهد کرد که بر روی یک مسیر ثابت و بدون نوسان حرکت کند تا به هفته آخر برسد و این موضوع به راحتی در گیتی‌پسند قابلیت اجرا شدن دارد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرهاد شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

چه عجب ۱ بار ۱ تحلیل درست و حسابی دیدیم

نام ... شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

این تیم بدون مربی خیلی راحت تر قهرمان میشه.یادمون نرفته رضا لک دور برگشت با افتضاحی که توی بازی میثاق و منصوری انجام داد قهرمانی رو از گیتی گرفت.امسال هم که چندتا مترسک رو سفارشی رو گذاشته کنارش بعنوان مربی.این تیم فقط با هنر بازیکناش میتونه قهرمان بشه.البته همون بازیکنا هم بهش میگن چکار کنه مثل بازیهای قبلی.

نام ... شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

رضا لک یه مربی ضعیف و کاملا بی کیفیته.حیف این تیم کهکشانی که دست اون افتاده.

Am شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

تاسیسات بدون شک قهرمانه لیگه نه گیتی پسند!

Am شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

ایشالا تاسیسات دوباره قهرمان لیگ امسال میشه و سال بعد با قدرت بیشتر در جام باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد

محمد شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

خخخخخخخخخخخخخخ

محمد شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

تاسیسات فقط پارسال قدرت داشت که اونم از این تیم رفته.قدرت بهادری رو میگم.

surosh شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

امسال هم جام تو پایتخت میمونه… و این اصفهانی ها دستشون نمیرسه…اهای تبانی ها حالاحالا ها ما قهرمانیم..تیم فقط تاسیسات دریایی

گیتی پسند قهرمان شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

سعی میکنیم هشتم نشیم !!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اووووتی ها سلام تاسیساتی های اوووتی چطورن؟؟؟!!

محمد شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

نگارنده این مطلب در اواخر این تحلیل هدف خودش رو از نوشتنش با این جمله بیان کرده : (این مسئله از لحاظ روحی و روانی بر روی این تیم فشار مضاعفی ایجاد می‌کند. ) بله دقیقا این مطلب به جهت فشار بر تیم گیتی پسند مخصوصا کادر فنی نوشته شده. نویسنده میخواد ار الآن فشار عصبی و استرس رو بر این تیم وارد کنه و دنبال این هست که بگه اگر این تیم نتیجه بگیره به دلیل استفاده از بازیکنهای با کیفیته و اگر نتیجه نگرفت تقصیر سرمربی تیمه. به نظر من تیم گیتی باید بدون توجه به اینجور رسانه ها با قدرت کار خودش رو آغاز کنه و به این سیاهنمایی ها توجه نکنه. یادمون نره رضا لک همون مربیه که دو سال تیم منصوری رو قهرمان کرد و اگر
رسم جوانمردی رو بلد نبود سه سال پیش با پیروزی مقابل نماینده قم با عث قهرمانی تیم گیتی نمیشد.

مال باخته یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

بشینید تا گیتی قهرمان بشه خخخخ پول مردم بدید نفرین من پشت سر تیم گیتی هست