کد خبر : 70733
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 17:23
-

مدیرعامل باشگاه آذرخش:۷ میلیارد بدهی داریم/توان جذب بازیکن اسمی نداریم

مدیرعامل باشگاه آذرخش:۷ میلیارد بدهی داریم/توان جذب بازیکن اسمی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از آغاز تمرینات این تیم جهت حضور در لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد. حسین احمدی بابیان اینکه تمرینان این تیم با وجود مشکلات از دو روز گذشته آغازشده است، تصریح کرد: از فصل گذشته ۷۰۰ میلیون تومان بدهی بر دوش باشگاه مانده که از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از آغاز تمرینات این تیم جهت حضور در لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

حسین احمدی بابیان اینکه تمرینان این تیم با وجود مشکلات از دو روز گذشته آغازشده است، تصریح کرد: از فصل گذشته ۷۰۰ میلیون تومان بدهی بر دوش باشگاه مانده که از این مبلغ، ۴۰۰ میلیون تومان مربوط به قرارداد بازیکنان و کادرفنی است.

وی اظهار کرد: با این‌ وجود بازیکنان و کادرفنی بر سر تمرینات حاضر شده و به قول و وعده‌هایمان جامه عمل پوشاندند و امیدوارم بتوانیم از خجالت‌شان دربیاییم.

احمدی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس استان هرمزگان از تیم آذرخش، خاطرنشان کرد: با حمایت‌های احمد مرادی خوشبختانه قرار است طی هفته‌های آتی مبلغ یک میلیارد ریال به تیم آذرخش پرداخت شود و همچنین اسپانسرهایی برای حمایت از این تیم پا پیش بگذارند.

وی با قدردانی از سایر مسئولان استانی به‌ویژه استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و آشوری (عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی)، خاطرنشان کرد: امیدواریم این بسیج همگانی استان نیز منجر به حمایت از تیم آذرخش و موفقیت این تیم در فصل آینده شود تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان هرمزگان باشیم.

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس با اشاره به جذب سه بازیکن غیر بومی، اضافه کرد: میلاد چراغی و امین نصرالله زاده از فصل گذشته نیز در تیم آذرخش باقی ماندند و با توجه به سرباز شدن عرف شبانه گرد دروازه‌بان بومی استان، امیر احمدپور دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران را جذب کنیم که این قدم مهمی در راه موفقیت در فصل آینده است.

احمدی از جذب بازیکنان جوان، آینده‌نگر و تأثیرگذار در تیم آذرخش خبرداد و ادامه داد: بازیکنان اسمی نرخ بالایی دارند که جذب آن ها از توان تیم آذرخش خارج است.

وی با اشاره به تمدید قرارداد تمامی بازیکنان بومی فصل گذشته، افزود: امیدواریم در فصل آینده همچون فصل گذشته به عنوان پدیده مسابقات حاضر شده و بتوانیم رتبه ای بهتر کسب کنیم هرچند مشکلات مالی تنها دغدغه مان در این راه است.

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از سرمربیگری عباس روز پیکر خبرداد و اضافه کرد: موسی زاهدی (سرپرست)، امید پرمر (مربی بدنساز) و علی فیروزی (تدارکات) تاکنون حضورشان در جمع کادرفنی قطعی شده است.

احمدی با اعلام پیش بینی ۱۵ میلیارد ریالی بودجه این تیم در فصل آینده، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت هواداران در فصل آینده به عنوان تنها نماینده هرمزگان در رشته های توپی دل مردم را شاد کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی دوشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۴۵

آقای احمدی مدیر عامل عزیز درسته بازیکنا و کادر فنی غیرت ب خرج دادن و اومدن تمرین میکنن ولی خدایش اینا هم زندگی دارن …. ، هنوز بازیکناش و کادر فنی اش پول فصل قبل و نگرفتن!!!!