کد خبر : 70684
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 15:21
-

هیچ چیز در فوتسال سر جایش نیست!/لیگ ۱۳ تیمی می شود؟!

هیچ چیز در فوتسال سر جایش نیست!/لیگ ۱۳ تیمی می شود؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با توجه به اینکه وضعیت تیم منصوری همچنان مشخص نیست احتمال دارد که فصل آینده لیگ برتر بار دیگر با حضور ۱۳ تیم برگزار شود.مشکلات در فوتسال کشورمان یکی دو تا نیست و جالب اینجاست که هیچ کس هم در این زمینه پاسخگوی مسائل نیست تا در مورد موارد مختلف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با توجه به اینکه وضعیت تیم منصوری همچنان مشخص نیست احتمال دارد که فصل آینده لیگ برتر بار دیگر با حضور ۱۳ تیم برگزار شود.مشکلات در فوتسال کشورمان یکی دو تا نیست و جالب اینجاست که هیچ کس هم در این زمینه پاسخگوی مسائل نیست تا در مورد موارد مختلف توضیحات را ارائه دهد.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال که حساب خود را کلا با اصحاب رسانه جدا کرده است و انگار قرار نیست او هیچگاه پاسخگوی مشکلات و اتفاقاتی باشد که در فوتسال رخ می‌دهد. در طرف دیگر با تصمیم جدیدی که هیات رئیسه فدراسیون گرفته است قرار نیست اعضای کمیته فوتسال مصاحبه‌ای انجام بدهند چرا که وقتی با آرش جابری دبیر کمیته فوتسال تماس گرفتیم او در پاسخ اظهار داشت که نمی‌تواند پاسخگوی سوالات باشد و تنها با سایت فدراسیون فوتبال قرار است که مصاحبه کند!

یکی از مشکلات فوتسال مسائلی است که تیم‌ها با آن روبرو هستند و منصوری نیز یکی از آن تیم‌هاست که به خاطر مشکلات مالی و عدم حمایت‌های لازم در این فصل هنوز اقدامی برای شرکت در لیگ برتر انجام نداده است این درحالی است که طبق برنامه قرار است از ۷ مرداد ماه آغاز شود و این به این معناست که در فاصله کمتر از ۵ روز هنوز تکلیف تیم مشخص نشده است. همچنین آخرین مهلت ارسال مدارک نیز تا عصر امروز است که به نظر نمی‌رسد تکلیف منصوری تا این زمان مشخص شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.