کد خبر : 71126
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1395 - 22:48
-

لک:توقعات از گیتی پسند بالاست/پس از جام جهانی می توانیم راحت تر بازی کنیم/فینال اول را بردیم/داور از اول عصبانی بود و تمرکز نداشت

لک:توقعات از گیتی پسند بالاست/پس از جام جهانی می توانیم راحت تر بازی کنیم/فینال اول را بردیم/داور از اول عصبانی بود و تمرکز نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: همیشه بازی هفته اول در زمین حریف سخت بوده و شرایط خاص خودش را دارد. به دلیل تغییراتی که در تیم به وجود آمده است توقعات و فشارها بالا بود که در روند بازی تأثیرگذار بود. لک ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: همیشه بازی هفته اول در زمین حریف سخت بوده و شرایط خاص خودش را دارد. به دلیل تغییراتی که در تیم به وجود آمده است توقعات و فشارها بالا بود که در روند بازی تأثیرگذار بود.
لک ادامه داد: هرچند که ما در نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم، توپ ۲ بار به تیرک خورد و فرصت های زیادی داشتیم تا به گل های بیشتری برسیم که فکر می کنم بیشتر به خاطر شرایط روانی تیم بود.
وی در خصوص شرایط بازی در نیمه دوم افزود: بازی در این نیمه بسیار پایاپای بود که خدا را شکر توانستیم پیروز از زمین خارج شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
لک با اشاره به اینکه انتظارات از تیمش بالا است تصریح کرد: با توجه به فشار رسانه‌ها، در ابتدای بازی به بازیکنانم گفته بودم که فقط سه امتیاز این بازی مهم است و این تصور اشتباه است که در مقابل هر تیم بتوانند ۱۰ گل به ثمر برسانند. سایر تیم ها نیز کار می کنند تا به بهترین شکل در برابر ما قرار بگیرند.
وی در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی اظهار داشت: ما بازیکنان ملی‌پوش زیادی داریم که به همین دلیل برنامه کوتاه مدت یک ماهه را تنظیم کرده ایم که هم بتوانیم بازی ها را با برتری پشت سر بگذاریم و هم بازیکنان ملی پوش آسیب نبینند.
لک خاطرنشان کرد: ما در چند بخش برنامه ریزی کرده ایم. باشگاه اعتمادسازی کرده و مطالبات قبلی را پرداخت کرد و مبلغی از قراردادهای امسال هم واریز شده است. در فصل نقل و انتقالات هم خوب کار کردیم و بازیکنان مدنظر را گرفتیم که می توانند به تیم شخصیت دهند و با این تیم کارهای بزرگی انجام دهند و امروز شاهد این موضوع بودیم. در شرایطی که بازی مساوی شد بازیکنان به خوبی بازی را کنترل کردند و توانستند گل پیروزی را هم بزنند.
وی با اشاره با اینکه تا قبل از جام جهانی چهار فینال در پیش داریم گفت: بازی به بازی پیش می رویم و از حالا به بازی با شهروند ساری فکر می کنیم و اگر بتوانیم این مرحله کوتاه مدت را با موفقیت سپری کنیم پس از جام جهانی می توانیم راحت تر بازی کنیم و نتایج بهتری بگیریم. فینال اول را بردیم و با روحیه خوب به بازی هفته آینده فکر می کنیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به میزبانی این تیم در هفته دوم مقابل شهروند ساری افزود: همه تیم ها در مقابل گیتی پسند بدون ترس و استرس بازی می کنند که غالباً به صورت کاملاً بسته و با پوشش در برابر ما ظاهر می شوند و ما باید برای مقابله با این موضوع تمرین کنیم. ما باید لایه های دفاعی را باز کنیم تا به پیروزی برسیم که بازیکنان ما کاملاً توانایی این کار را دارند.
لک درباره اخراجش در حین بازی از سوی داور گفت: به خاطر شرایط بازی کمی تحت فشار بودم ولی هیچ بی‌احترامی به داور نکردم اما داور در ۲ صحنه حساس که روی دروازه مقاومت به وجود آمد اصلاً تمرکز نداشت. او در صحنه اول پنالتی ۱۰۰ درصد روی مهران عالیقدر را اعلام نکرد و در صحنه دوم، کنترل سینه مهدی جاوید را در شرایط ۲ به یک خطای هند اعلام کرد.
وی اضافه کرد: من به داور گفتم که ۲ صحنه تأثیرگذار را اشتباه سوت زده ای و ایشان من را اخراج کرد. البته به نظر من داور اول این دیدار از ابتدا عصبانی بود و تمرکز نداشت، حتی در دقیقه یک تدارکات تیم را هم اخراج کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۷:۰۸

اقای لک شما بیشتر به فکر شهرداری ساوه باشید که ازتون مشاوره میگیرند و باعث شدید حسن زاده مربی شهرداری بشه .. واقعا افتضاح بود تیم ملی مقابل یکسری جوان بی ادعا .. من به مربی مقاومت تبریک میگم

محمد جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

مشکل فوتسال اینه که داوران برای دل تماشاگر میزبان سوت میزنند. این هم بخاطر ضعف اقتصادی و اجتماعی داوران فوتسال است.بسیاری از این بندگان خدا شغل درست و حسابی ندارند. این باعث ضعف فرد میشه و رفتارها و قضاوتهاشون با توجه به شرایطه نه براساس قانون و عدالت. عدالت وقانون باید در داوری رعایت بشه ولی خیلی از قضاوتهای داوران منصفانه نیست

نام ... جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

اونوقت تو خیلی تمرکز داشتی که با تیم ۴میلیاردی نزدیک بود ببازی و به داور توهین کردی.

نام جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

یک چوب بستنی هم بذارن بالای سر اون تیم باید قهرمان لیگ برتر بشه حالاتو با زور ۴ تا جوون رو بردی به همه هم گیر میدی تازه اخراج !! هم شدی؟؟!!

خ.م جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

واقعا مربی ترسوییه بابا یکم جسارت داشته باش خیره سرت بچه شهر ری واقعا آبروی همه رو بردی.

نام ... جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

حیا کن گیتی رو رها کن ترسو

نام ... جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

فقط باید بازی رو از نزدیک میدیدید.گیتی از نظر کیفی زیر صفر بود فقط با خلاقیت بازیکنانش بازی رو برد.معلوم نیست ۴٠ روزه چکار کردن.تیم از نظر فنی هیچی نداشت.

ایران جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

این گیتی پسند با ابن مربی قهرمان بشو نیست

نام ... شنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

دقیقا داری کارای محمود خوراکچی رو انجام میدی نذار راه اونو پیش بری چون آخر خوبی نداره تو این تیم فقط باید …….. داشته باشی مثل علی افضل و وحید شمسایی فقط این دوتا به کسی رو نمیدن ترو قرآن ترسو نباش اینقدر به بزرگای تیمت بها نده آخرش زمین میخوری از ما گفتن بود هر چند آدم ترسو ترسو کاریش نمیشه کرد ولی گفتم بگم حرف دل خیلی هاست.

رسول شنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

خدارو شکر رضالک انقد بزرگ شده که کلی ادم و سایت و … جمع شدن باسه زمین زدنش.برای یاداوری میگم :
دو سالی که تو منصوری بود کل تیم ملی تو گیتی و ماهان بودن ولی با چند تا جوون قهرمان شد سال بعد هم که گیتی قهرمان شد به لطف مردونگیه رضا لک بود که تو بازی اخر جلو قم وا نداد.

محمد یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۰۱

آقایون مقاومت همون تیمیه که پارسال تو اصفهان ۳تا به گیتی زد وبازی رو برد.فقط همین.