کد خبر : 71381
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 20:47
-

کمالی: تاسیسات در شوک حذف از جام باشگاه ها بود/ هواداران شیرازی کولاک کردند

کمالی: تاسیسات در شوک حذف از جام باشگاه ها بود/ هواداران شیرازی کولاک کردند

حمید کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در شیراز، درباره پیروزی تیمش مقابل تاسیسات دریایی در اولین بازی لیگ برتر، گفت: تماشاگران شیرازی امروز کولاک کردند و کمک زیادی به تیم ارژن داشتند. آن ها هیچ گونه بی احترامی و حاشیه ای نداشتند. امروز با تیم

حمید کمالی سرمربی تیم ارژن شیراز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در شیراز، درباره پیروزی تیمش مقابل تاسیسات دریایی در اولین بازی لیگ برتر، گفت: تماشاگران شیرازی امروز کولاک کردند و کمک زیادی به تیم ارژن داشتند. آن ها هیچ گونه بی احترامی و حاشیه ای نداشتند. امروز با تیم خوب تاسیسات با مهره های زیاد و کادر فنی قوی بازی داشتیم و واقعا بازی سختی بود.
سرمربی ارژن افزود: من فکر می کنم تیم تاسیسات هنوز در شوک حذف از جام باشگاه های آسیاست و قطعا این تیم به شرایط آرمانی خواهد رسید و یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. ما احترام زیادی برای تاسیسات قائل بودیم و استقبال خوبی از آنها داشتیم.
کمالی خاطرنشان کرد: از لحاظ فنی به تمام اهداف تاکتیکی که در این هفته کار کرده بودیم رسیدیم. همچنین به احتمال زیاد محمد صفری را از بازی بعد در اختیار خواهیم داشت و در ادامه نمایش خوبی از ارژن می بینید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۲۵

وحید شمسایی ، به تنهایی پدر تیمشو دراورد ، زمانی که بازی ۱-۱ بود ، ۳ تا موقعیت ۱۰۰/ رو به بازیکنانش پاس نداد تا همون توپها برگرده و وارد دروازه تاسیسات بشه ، خسته نباشی وحید خان ، خدا قوت پهلوون