کد خبر : 71491
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 11:57
-

آخرین وضعیت وحید و تیم تاسیسات از زبان امیر شمسایی

آخرین وضعیت وحید و تیم تاسیسات از زبان امیر شمسایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه حال وحید شمسایی روبراه است، گفت: متاسفانه وحید طاقت باخت ندارد و برای همین بعد از شکست فشار زیادی به او می‌آید. امیر شمسایی درباره وضعیت برادرش وحید شمسایی و بستری شدن او در بیمارستان بعد از هفته اول لیگ برتر فوتسال،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه حال وحید شمسایی روبراه است، گفت: متاسفانه وحید طاقت باخت ندارد و برای همین بعد از شکست فشار زیادی به او می‌آید.
امیر شمسایی درباره وضعیت برادرش وحید شمسایی و بستری شدن او در بیمارستان بعد از هفته اول لیگ برتر فوتسال، گفت: بعد از بازی با تیم ارژن شیراز و در فرودگاه بود که وحید ابتدا دست و سپس پایش بی حس شد و اعلام کرد نمی‌تواند پایش را بلند کند. حتی هواپیما هم یکساعت پرواز را به تعویق انداخت ولی در نهایت با رضایت خودمان وحید به تهران آمد.

وی افزود: روز گذشته به بیمارستان رفتیم و وحید بستری شد. خدا را شکر او مشکلی نداشت. حال وحید الان روبراه است و او طبق اعلام پزشک فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

مربی تیم تاسیسات با بیان اینکه وحید شمسایی مشکل قلبی ندارد و صرفا فشار عصبی او را به بیمارستان کشیده بود، تصریح کرد: هوای سالن میزبان بازی ما با تیم ارژن بسیار بد بود و قطعا یکی از عوامل استرس و فشار ایجاد شده به وحید، همین موضوع بود.

شمسایی خاطرنشان کرد: البته وحید طاقت باخت را هم ندارد. او جاه طلب است و حتی باید در تمرینات هم برنده باشد وگرنه ناراحت می‌شود. در این مدت هم روی وحید فشار زیادی بود که هضمش برای او سنگین بود.

مربی تاسیسات در پایان در خصوص وضعیت این تیم در غیاب وحید شمسایی و اینکه آیا وحید در بازی این هفته مقابل دبیری بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: ما تمرینات را دنبال می‌کنیم تا وضعیت تیم نرمال شود. مصمم هستیم تا این هفته برابر دبیری به برتری برسیم. بازی سنگینی با دبیری داریم ولی همانطور که گفتم باید برنده از زمین خارج شویم. درباره وضعیت وحید هم باید بگویم از نظر دکتر او مشکلی برای بازی ندارد و باید دید شرایط چطور پیش می‌رود.

منبع:مهر

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.