کد خبر : 71758
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 11:07
-

تکلیف ۲۴ داور فوتسال چه می‌شود؟/ کسی هوای تنها نماینده ایران در جام جهانی را ندارد

تکلیف ۲۴ داور فوتسال چه می‌شود؟/ کسی هوای تنها نماینده ایران در جام جهانی را ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال ایران کم حاشیه دارد که مسائلی هم برای داوران فوتسالی در هفته اول به وجود آمد! در ۴ دیدار برگزار شده هفته اول داوران حاضر به پوشیدن لباس تبلیغاتی اسپانسر نبودند و همین موضوع باعث شد تا کمیته داوران این ۲۴ داور را برای هفته دوم لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر فوتسال ایران کم حاشیه دارد که مسائلی هم برای داوران فوتسالی در هفته اول به وجود آمد!

در ۴ دیدار برگزار شده هفته اول داوران حاضر به پوشیدن لباس تبلیغاتی اسپانسر نبودند و همین موضوع باعث شد تا کمیته داوران این ۲۴ داور را برای هفته دوم لیگ برتر جریمه کند و به آنها قضاوت نداد.

در جمع این داوران وحید عرض‌پیما تنها نماینده ایران در جام جهانی نیز حضور داشت.عرض‌پیما که قرار است شهریورماه برای قضاوت در جام جهانی به کلمبیا سفر کند حالا دچار مشکلات و مسائل حاشیه‌ای ساخته شده خود کمیته داوران قرار گرفته است. در حالیکه به نظر می‌رسد او هم‌اکنون بیش از پیش نیاز به حمایت و توجه از سوی مسئولان دارد.

نکته جالب اینجاست که عرض‌پیما نه به علت اعتراض به شرایط موجود بلکه به خاطر همرنگی با لباس‌ها و کاورهای دو تیم مجبور می‌شود که پیراهن خود را تغییر دهد اما بر روی شورت ورزشی او نام اسپانسر داوران حک شده بود. در هر صورت کمیته داوران تصمیم می‌گیرد که این داوران را جریمه کند و در مقابل برای داورانی که چنین کاری را نکرده‌اند تشویقی در نظر گرفت و این هفته به آنها قضاوت داد.

حالا قرار است به خاطر حل مشکل به وجود آمده در بین داوران فوتسال عصر امروز جلسه‌ای با حضور این ۲۴ داور و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار تا این موضوع حل و فصل شود.

حالا باید دید در این جلسه چه تصمیماتی گرفته می‌شود و آیا مشکل به وجود آمده در ابتدای لیگ برتر فوتسال ختم به خیر می‌شود یا همچنان قشر داوری فوتسال باید همچون فصل‌های گذشته مظلوم واقع شود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.