کد خبر : 71788
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 12:21
دسته‌بندی نشده
-

نجفی:به قهرهای افضل عادت کرده ایم/خودش می رود و بر می گردد/برود به فکر گزینه های دیگر خواهیم بود

نجفی:به قهرهای افضل عادت کرده ایم/خودش می رود و بر می گردد/برود به فکر گزینه های دیگر خواهیم بود
مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: ما به علی افضل نگفتیم که برود و اگر او بازنگردد به فکر مربیان دیگر خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی در خصوص قهر علی افضل و ترک اردوی مس سونگون اظهار داشت: به هر حال ما به این قهرهای افضل عادت کرده ایم او سال گذشته هم از این رفتارها زیاد انجام می‌داد خودش می‌رود و خودش هم برمی‌گردد.

وی در مورد اینکه آیا برای بازگشت با او صحبت کرده یا خیر گفت: مگر او با من تماس گرفته که من به او زنگ بزنم. ما به افضل نگفته‌ایم برود که حالا برای بازگشتش بخواهیم با او صحبت کنیم. در هر صورت اگر او هم برنگردد به فکر سپردن هدایت مس به سایر سرمربیان خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه مس در مورد اینکه افضل اعلام کرده مشکلات زیادی از جمله نبود توپ و کاور در تمرینات این تیم وجود دارد خاطرنشان کرد: شما می‌توانید در محل تمرین تیم ما حاضر شوید تا ببینید بازیکنان کاور یا توپ دارند یا خیر. مشکلات مالی هم در همه تیم‌ها وجود دارد. استقلال و پرسپولیس هم با مشکلات مالی روبرو هستند.

نجفی در مورد اینکه افضل اعلام کرده او را نمی‌تواند پیدا کند خاطرنشان کرد: موبایل من همیشه روشن است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد به هر حال مربیان به دنبال توجیه برخی مسائل هستند و او هم از این روش استفاده می‌کند.

وی در مورد دیدار مس در هفته اول مقابل دبیری و شکست این تیم و اینکه آیا با وجود چنین مشکلاتی بحران در این تیم به وجود نمی‌آید گفت: ما در دیدار اول به خاطر بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم گل می‌خوریم. این یک موضوع طبیعی در ورزش است.

مدیرعامل باشگاه نجفی در مورد دیدار روز جمعه مقابل طرح و توسعه الوند قزوین گفت: ما قطعا در زمین مسابقه حاضر خواهیم شد و کاری به حضور و یا عدم حضور تیم حریف نداریم. مس برای مردم تبریز بازی می‌کند نه علی افضل و قطعا هم با قدرت در این مسابقه حاضر می‌شویم و همچنان مدعی قهرمانی خواهیم بود.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

داشتن افضل لیاقت میخاد

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

فعلا خودت هم برکنار شدی ولی خبر نداری

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

تو اصلا دیگه مدیر عامل نیستى که حرف میزنى

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

مدیر عامل اقاى کافى شده تو چرا مصاحبه میکنى بابا

تبریز چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

این تیم مال حامد نجفی هستش ، اگر هم مس نخواد هیچ مشکلی پیش نمیاد و برمیگرده به یه ارگان دیگه. این رو اطمینان داشته باشین اگر به افضل جای دیگه پولی رو که قراره ازاین تیم بگیره ، بهش میدادن ، حتما میرفت اونجا.
مربی گری تو تبریز و برای مردم آذربایجان هم لیاقت میخواد.

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

Abroyr ali afzali kheyli vaghte rafte

نام ... پنجشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

بد نیست آقاى افضل به این سوال جواب بده که چرا هر چند ماه یک بار بازیکناش رو تحریک مى کنه سر تمرین نرن و اعتصاب کنن؟ همه مى دونن هیچ جاى ایران پولى رو که مس بهش میده نمى تونه بگیره