کد خبر : 71734
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 9:53
-

گزارشی از آینده شمسایی پس از اتفاقات اخیر / وحید بازیکن یا وحید مربی؟

گزارشی از آینده شمسایی پس از اتفاقات اخیر / وحید بازیکن یا وحید مربی؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها و پس از مرخص شدن وحید شمسایی از بیمارستان خیلی ها منتظر روشن شدن وضعیت او هستند و اینکه آیا بازی خواهد کرد و به مربیگری هم ادامه می دهد یا اینکه قید بازی را زده و تنها به مربیگری می پردازد.البته یک احتمال سومی هم هست.اینکه او

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها و پس از مرخص شدن وحید شمسایی از بیمارستان خیلی ها منتظر روشن شدن وضعیت او هستند و اینکه آیا بازی خواهد کرد و به مربیگری هم ادامه می دهد یا اینکه قید بازی را زده و تنها به مربیگری می پردازد.البته یک احتمال سومی هم هست.اینکه او به طور کلی قید همکاری با تاسیسات را بزند.

شرایط دشوار مربی- بازیکنی

شمسایی در سه سال اول مربی- بازیکن بودن علیرغم انتقاد برخی کارشناسان به او با کسب عنوان قهرمانی نشان داد که در تصمیمی که گرفته اشتباه نکرده است.در سه سال اخیر او قهرمان بلا منازع فوتسال ما بوده و دو تیم را برای اولین بار به قهرمانی رسانده است.در این شرایط او برای چهارمین سال در این سمت به بن بست رسده و پس از ناکامی در جام باشگاه های جهان، در باشگاه های آسیا هم نتوانست با تاسیسات به جمع ۴ تیم برتر صعود کند و با استارت لیگ برتر با شکست،شرایط را برای خود دشوار دید.با بستری شدن وحید در بیمارستان بسیاری از دوستان و نزدیکان او درخواست کردند تا شمسایی برای دوری از استرس و فشار مدتی فوتسال را کنار بگذارد اما حضور او درست در روز ترخیص از بیمارستان در تمرینات تاسیسات نشان داد که وحید فعلا قصد دوری از فوتسال را ندارد.

او نمی تواند بازی کند؟

گرچه پزشکان شمسایی اعلام کرده اند که او مشکلی برای بازی مقابل دبیری ندارد اما خود وحید هم خوب می داند که در این شرایط تحمل استرس و فشار برای او دشوار است به خصوص که اگر با شکست تیم هم همراه باشد.احتمالا در فاز اول شمسایی با توجه به در پیش بودن تعطیلی دوماهه لیگ به دلیل جام جهانی،قید سه بازی باقیمانده تاسیسات را خواهد زد و از دور بر روند تیم نظارت می کند تا در زمان تعطیلات بهترین تصمیم را بگیرد.

شمسایی سرمربی تاسیسات

قرارداد وحید شمسایی با تاسیساتی ها به عنوان بازیکن بسته شده و بازی نکردن او در تیم باید با جلب رضایت مدیران تاسیسات باشد.بعد از ناکامی در آسیا شمسایی اصرار زیادی به ترک تیم داشت اما مدیران باشگاه این اجازه را به او ندادند اما این بار پای سلامت او در میان است و شاید شمسایی بتواند برای دوری از فوتسال مدیران باشگاه را مجاب کند تاقید بازی کردن او را بزنند.در این میان شاید این توافق صورت بگیرد که شمسایی به عنوان سرمربی روی نیمکت تاسیسات بنشیند و قراردادش با این تیم هم دستخوش تغییری نشود.اتفاقی که هم فشار بازی را از شمسایی کم می کند و هم همکاری او با تاسیسات را ادامه می دهد.

استراحت طولانی شمسایی

شمسایی پس از جام باشگاه های آسیا اعلام کرد که نیاز به استراحت دارد و می خواهد مدتی از فوتسال دور باشد تا با قدرت برگردد اما مدیران تاسیسات اجازه جدایی به او ندادند. شاید او این بار این تصمیمش را عملی کند و با بهانه سلامتی مدتی را به استراحت بپردازد.شمسایی برای چند ماه از فوتسال دور خواهد شد و با قدرت و سلامت برمی گردد.

شمسایی در تیم ملی؟

اینکه شمسایی سرمربی تیم ملی شود اتفاقی بود که باید قبل از آمدن ناظم الشریعه می افتاد اما مخالفت باشگاه تاسیسات با جدایی او این اتفاق را ممکن نکرد.نتایج تیم ملی در جام جهانی نه تنها در وضعیت ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود بلکه شاید برخی اتفاقات تازه را برای تیم ملی فوتسال رقم بزند مثلا اینکه این احتمال وجود دارد که شمسایی پس از جام جهانی به تیم ملی برود.او که در مدت اخیر در پاسخ به سوالی در مورد خداحافظی اش از بازی پاسخ روشنی نداده نشستن روی سکوی مربیگری تیم ملی را بهترین فرصت برای خداحافظی اش از بازی خواهد دانست.شمسایی گرچه در مدت اخیر نتایج خوبی نگرفته اما همان وحید شمسایی است و با همان پیشینه و افتخارات و حضور او روی نیمکت تیم ملی نه تنها شمسایی را احیا خواهد کرد بلکه آغازی بر دوران سرمربیگری او هم خواهد بود.

فقط یک پیش بینی

تمام موارد بالا در حد گمانه زنی و پیش بینی است.شمسایی فوتسالیست زیرکی است و قطعا بهتر از هرکس صلاحش را می داند. او برای خروج از بحران کنونی بهترین تصمیم را می گیرد گرچه در شرایط کنونی با چالش سلامتی اش هم روبرو است و دست او را در برخی تصمیمات جسورانه خواهد بست.اینکه شمسایی همچنان مربی بازیکن خواهد ماند،تنها به عنوان سرمربی در تاسیسات می ماند، مدتی از فوتسال دور خواهد شد یا اینکه پس از جام جهانی به تیم ملی هم رود همه گمانه زنی هایی است که باید منتظر گذر زمان بود و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

کلا سایت در اختیار وحید شمسایی دیگه نه؟موصوع نداشتید در مورد رنگ جوراب و دمپایش هم بنویسید

نیروگاه چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

وحید شمسایی سال هاست که به عنوان بازیکن تموم شده و این بازیکن های کناری اون مثل داش اصغر حسن زاده و دیگران هستند که اون رو بالا نکه داشتند ولی نتایج بیرون از ایران شمسایی تو این یک سال نشان داد شمسایی اصلا مربی بیرون از ایران نیست!!! فقط داخل ایران روش های بردن رو بلده یک چیزی شبیه قلعه نویی در فوتبال!!!

اصفهان چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

حالا بازى کند یا مربیگیرى کند چه دخلى به فوتسال دارد که اینقدر ازش مینویسید؟؟؟! بابا این همه جوان دارند تو مملکت بازى فوتسال میکنن بخدا أمان از بیخبرى!!!