کد خبر : 72225
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 11:39
-

عرض پیما:دپارتمان داوری،داوران را اذیت می کند/بیست روز است تمرین نکرده ام و قرص اعصاب می خورم/مطمئن باشید داوران تحریمی تا هفته‌ چهارم سوت نخواهند زد/به جایی رسیده‌ام که دیگر نمی‌خواهم در جام جهانی شرکت کنم

عرض پیما:دپارتمان داوری،داوران را اذیت می کند/بیست روز است تمرین نکرده ام و قرص اعصاب می خورم/مطمئن باشید داوران تحریمی تا هفته‌ چهارم سوت نخواهند زد/به جایی رسیده‌ام که دیگر نمی‌خواهم در جام جهانی شرکت کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید عرض پیما، داور بین‌المللی فوتسال ایران درباره محرومیتش از قضاوت در لیگ و شرایط موجود در وضعیت داوری فوتسال، اظهار کرد: دپارتمان داوری، داوران را واقعا اذیت می‌کند. کسی که مسئول داوران است به ما بی احترامی کرده است و حتی تلفن ما را هم جوابگو نیست. من یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید عرض پیما، داور بین‌المللی فوتسال ایران درباره محرومیتش از قضاوت در لیگ و شرایط موجود در وضعیت داوری فوتسال، اظهار کرد: دپارتمان داوری، داوران را واقعا اذیت می‌کند. کسی که مسئول داوران است به ما بی احترامی کرده است و حتی تلفن ما را هم جوابگو نیست. من یک ماه دیگر باید در جام جهانی قضاوت کنم، اما نه تنها حمایت نمی‌کنند و دست آدم را نمی‌گیرند،‌ بلکه پای من را گرفته‌اند. داور بین‌المللی  هیچ گاه نمی‌تواند حقش را بگیرد چون دستش زیر سنگ است. آقایان می‌دانند چون باید در جام جهانی قضاوت کنم حرفی نمی‌زنند پس به من زور می‌گویند اما دیگر طاقتم تمام شده است.

وی ادامه‌ داد: داوران  اگر کمپینی را به راه می‌اندازند و اسپانسر را تحریم می‌کنند مشکل  جای دیگری است. آنها حق‌شان را می‌خواهند. حق داوران سه چیز است، احترام، احترام و احترام. به عنایت می‌گویم برای من در لیگ بازی بگذار تا برای جام جهانی آماده شوم، اما می‌گوید اگر این کار را کنم، برای غفاری بد می‌شود. مگر غفاری چه کاره است؟ او از کجا به فوتسال آمده است؟ خدا صدرالدین موسوی را خیر دهد که چنین آدم‌هایی را پرورش داد. ما بالاخره متوجه نشدیم که چه کسی ما را محروم کرد. آقای اسدی در جلسه‌ای که با او داشتیم  آنقدر خوب و با احترام با داوران صحبت کرد که همه راضی شدند و هیچ کس صحبتی از پول نکرد. همه گفتند احترام. ما به این جلسه نرفتیم که گلایه پول را کنیم و تنها از آقایان انتظار احترام داریم.

داور بین‌المللی فوتسال که تنها داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۶ است، در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: من باید دستورات را مو به مو پیش از جام جهانی انجام دهم و به عنوان داور سوم هم در لیگ قضاوت کنم. به آقای عنایت می‌گویم که به من قضاوت داور سومی را بدهید تا تمرین کنم. می‌گوید اگر این کار را کنم بهمن غفاری خراب می‌شود. آقایان! من بیست روز است که تمرینی نکرده‌ام و به جایی رسیده‌ام که قرص  اعصاب می‌خورم. تست‌های ورودی جام جهانی خیلی خیلی سخت است. من برای جام جهانی انتخاب شده‌ام، اما اگر در کلمبیا تست‌ها را پاس نکنم، مرا به ایران باز می‌گردانند. نمی‌دانم که می‌خواستند از چه کسی زهرچشم بگیرند که همه داوران را محروم کردند. اسدی مرد شریفی است. همین که درد و دل ما را گوش داد برایمان کافی است، ولی از آن طرف دپارتمان واقعا بی احترامی می‌کند.

عرض پیما همچینن با اشاره به کناره‌گیری‌اش از قضاوت در لیگ عنوان کرد: به اسدی گفتم که می‌خواهم قبل از لیگ برای من بازی نگذارند، غفاری گفت که این را کتبی بنویس و به ما تحویل بده! آقایان فقط حرف می‌زنند و می‌گویند داوران محروم نشده‌اند، اما مطمئن باشید داورانی که در هفته‌ اول قضاوت کرده‌اند تا هفته‌ چهارم در هیچ بازی سوت نخواهند زد. آقایان با روح و روان داوران بازی می‌کنند.  یک نفر به ما بگوید که چرا محروم شده‌ایم؟ من داوری نمی‌خواهم، فقط باید تمرین کنم. به همین خاطر از قضاوت در لیگ کناره‌گیری کردم. پارسال نیز به زور هشت بازی را قبول کردم و هر چه بازی می‌دادند آن را رد می‌کردم، زیرا قضاوت در لیگ ایران با این شرایط واقعا طاقت‌فرسا است.

این داور بین‌المللی فوتسال ایران تاکید کرد: به جایی رسیده‌ام که دیگر نمی‌خواهم در جام جهانی شرکت کنم. هر حرفی می‌خواهم بزنم می‌گویند که تو داور جام جهانی هستی، ساکت باش! اصلا نمی‌خواهم به جام جهانی بروم. صدرالدین موسوی سه بار رفت، عزیز سهرابی هم دو بار در جام جهانی حاضر بود چه شد؟! دیگر دیوانه شده‌ام. الان که قرار است در جام جهانی شرکت کنم تلفن ما را هم جواب نمی‌دهند این یعنی بی معرفتی. آقای عنایت! شاید من مشکلی داشته باشم. چرا جواب من را نمی‌دهید؟ من ۲۰ روز است که به دلیل مشکلات روحی تمرین نکرده‌ام. هیچ فرقی هم نمی‌کند از موسوی گرفته تا عنایت هیچ کدام، هیچ کمکی نکرده‌اند. من آدم رکی هستم. صحبت نمی‌کنم، اما اگر بخواهم  حرفی بزنم، خیلی شفاف صحبت می‌کنم. روی صحبتم با آقای موسوی است.

عرض پیما در پاسخ به این پرسش که آیا درخواستی برای دیدار با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال داشته است یا نه گفت: اگر آقای تاج را دیدید سلام من را به او برسانید. دیگر خسته شده‌ام، همین. به داد داوری فوتسال برسید. من تک و تنها به این جا رسیده‌ام و هیچ کسی دستم را نگرفته است. هیچ کس برای عرض پیما  به ناظر خارجی زنگ نزد که سفارش نمره کند. چه بسا زنگ زده‌اند و گفته‌اند که به عرض پیما نمره ندهید! بی معرفتی زیادی در حقم کرده‌اند. ما ایرانی هستیم و این رسمش نیست.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.