کد خبر : 72230
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 12:12
-

کمالی:مقابل حفاری بد کار نکردیم/گیتی پسند ماکتی از تیم ملی است/تعطیلات لیگ به ما لطمه می زند

کمالی:مقابل حفاری بد کار نکردیم/گیتی پسند ماکتی از تیم ملی است/تعطیلات لیگ به ما لطمه می زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی، سرمربی ارژن شیراز در خصوص باخت سنگین تیمش مقابل حفاری اهواز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گفت: در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم، اما به دلیل مصدومیت دو بازیکن تأثیرگذار و همچنین شرایط آب و هوایی استان اهواز کار برای ما سخت شد. هفته گذشته یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی، سرمربی ارژن شیراز در خصوص باخت سنگین تیمش مقابل حفاری اهواز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گفت: در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم، اما به دلیل مصدومیت دو بازیکن تأثیرگذار و همچنین شرایط آب و هوایی استان اهواز کار برای ما سخت شد. هفته گذشته یک بازی خوب مقابل تأسیسات به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم، اما در دیدار  با حفاری به دلایلی که گفتم نتوانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. با این حال معتقدم در این مسابقه بد کار نکردیم.

وی در مورد بازی این هفته آینده مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: گیتی‌پسند ماکتی از تیم ملی ایران است و اسکلت اصلی این تیم را بازیکنان ملی‌پوش تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، چند بازیکن خارجی با کیفیت خوب در این تیم بازی کند که باعث تقویت گیتی‌پسند شده است. تیم ما کار دشواری دارد، اما اگر بازیکنان مصدوم‌مان به این دیدار برسند، بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز با بیان اینکه باید با تیم ملی همکاری کنیم، گفت: تعطیلات متعدد لیگ به تیم ما لطمه می‌زند، اما معتقدم باید تیم ملی را همه جانبه حمایت کنیم تا به موفقیت برسد. ما در فوتسال در رده‌های مختلف سنی حرف اول را در آسیا می‌زنیم و باید این جایگاه را حفظ کنیم.

کمالی در خصوص آمادگی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی تصریح کرد: متأسفانه امکانات و بازی‌های دوستانه‌ خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته نشده است. تیم ملی برای شرکت در این مسابقات برنامه‌ریزی مناسب نداشته و این در صورتی است که پتانسیل تشکیل دو تیم ملی را داریم. امیدوارم کادر فنی تیم ملی از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را ببرد و تیم را در حد و اندازه جهانی آماده کند. به تیم ملی و جوانانش اطمینان دارم و مطمئنم اگر بچه‌ها «ایرانی» بازی کنند، نتیجه خوبی می‌گیریم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

اقای کمالی استان اهواز ؟ خخخخخ ، گیتی پسند چند بازیکن خارجی نداره یک نفر بیشتر نیست. معلوم هست انالیز خوبی نکردی !!!!!!