کد خبر : 72813
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 - 10:44
-

درخواست افتخاری برای حضور کفاشیان برای ریاست کمیته فوتسال

درخواست افتخاری برای حضور کفاشیان برای ریاست کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری در خصوص شرایط فوتسال پس از حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: من به کفاشیان پیشنهاد کردم که ریاست کمیته فوتسال را برعهده بگیرد. او هم اعلام کرد روز شنبه پس از جلسه با تاج در این باره تصمیم نهایی را بگیریم. وی ادامه داد: کادری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید رضا افتخاری در خصوص شرایط فوتسال پس از حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: من به کفاشیان پیشنهاد کردم که ریاست کمیته فوتسال را برعهده بگیرد. او هم اعلام کرد روز شنبه پس از جلسه با تاج در این باره تصمیم نهایی را بگیریم.

وی ادامه داد: کادری که با من کار می‌کردند کفاشیان را همراهی خواهند کرد و البته من هم به آنها کمک می‌کنم.کفاشیان اعلام کرد که حرفی برای پذیرفتن صندلی ریاست کمیته فوتسال ندارد و پس از جلسه با تاج در مورد این موضوع تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه او دیگر قطعا از فوتسال کنار کشیده خاطرنشان کرد: به هر حال من نمی‌توانم دو شغله باشم و دیگر در فوتسال نخواهم بود البته نظرات کفاشیان با نظرات من همسو است و همان روال را ادامه خواهیم داد چرا که هر تصمیمی که می‌گرفتیم با کفاشیان هماهنگ بودیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه کادر فنی تیم ملی فوتسال شرایطش چگونه می‌شود گفت: زمانی که ما ناظم الشریعه را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم نظر کفاشیان را هم گرفتیم و در واقع نظرات ما همسو است.

کفاشیان در مورد مشکلات عدیده فوتسال گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد ما تیم الوند را هم به لیگ اضافه کردیم که لیگ ۱۴ تیمی باقی بماند در این ۶۰ روز تعطیلی هم بازی‌های عقب افتاده این تیم برگزار خواهد شد.

افتخاری افزود نظرات کفاشیان با من یکی و انگار که من از کمیته فوتسال نرفته‌ام چرا که با یکدیگر هماهنگ هستیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. امیدوارم تیم ملی هم در جام جهانی موفق باشد. تیم ملی در تایلند بازی‌های قدرتمندی را انجام می‌دهد و خود را آماده خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید جمعه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

کفاشیان…….اون ۸سال مثل یه ناپدری به فوتسال بی مهری و نامردی کرد.حالا می خواد رییس همین فوتسال بشه.دوستان و خانواده فوتسال تا دیر نشده فکری به حال فوتسال این مملکت بکنید

نام شنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۲۹

اتفاقا کفاشیان کارهاى خوبى یکیش اینکه آدم هاى حاشیه دار و بى خاصیتى مثل شمس رو گذاشت کنار تا تیم ملى و لیگ سالم بشه بعدش هم براى فوتسال هیات رئیسه درست کرد تا فردى تصمیم گرفته نشه