کد خبر : 73254
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 15:10
-

اولین محک جدی گیتی پسند و آخرین فینال دبیری

اولین محک جدی گیتی پسند و آخرین فینال دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در شرایطی برگزار می شود که برای اولین بار در طول این فصل رقابتها به صورت کامل برگزار می شود.با برگزاری بازی های این هفته رقابتها نزدیک به دو ماه تعطیل می شود تا تیم ملی راهی جام جهانی شود اما هفته چهارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در شرایطی برگزار می شود که برای اولین بار در طول این فصل رقابتها به صورت کامل برگزار می شود.با برگزاری بازی های این هفته رقابتها نزدیک به دو ماه تعطیل می شود تا تیم ملی راهی جام جهانی شود اما هفته چهارم با هیجان و جذابت های خاص خود دنبال می شود.

اولین محک جدی و آخرین فینال

تیمهای گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز حساس ترین بازی هفته چهارم را برگزار می کنند.گیتی پسند در سه بازی قبلی خود تیم های مقاومت البرز، شهروند ساری و ارژن شیراز را برده و با ۹ امتیاز صدرنشین قاطع لیگ است.این بازی جدی ترین محک شاگردان لک خواهد بود و اگر بتوانند از این بازی با پیروزی خارج شوند با شرایطی ایده آل به تعطیلات خواهند رفت.در سمت مقابل دبیری تبریز قرار دارد که سه بازی شبه فینال را مقابل مس سونگون،تاسیسات و حفاری پشت سرگذاشته و در چهارمین فینال خود رودرروی گیتی پسند قرار می گیرد.پیروزی در این بازی تیم اصغری مقدم را ۹ امتیازی خواهد کرد و این تیم می تواند به بازی های آسان تر بعد از تعطیلات فکر کند.این بازی بدون تردید حساس ترین بازی لیگ در ۴ هفته ابتدایی است و باید دید اندیشه های کدام مربی پیروزی خواهد شد.

بازگشت تاسیسات مقابل تیم بدون شکست

تاسیاست که هفته قبل به بواسطه لغو بازی با توسعه الوند استراحت کرده بود این هفته میزبان شهرداری ساوه است.تیم ساوه ای تا اینجا بدون شکست بوده و شرایط بهتری نسبت به تیم شمسایی دارد با این حال تاسیسات اگر می خواهد در جمع مدعیان بماند باید برنده این بازی باشد. شمسایی اعلام کرده که در این بازی احتمالا روی نیمکت خواهد نشست و در صورت لزوم بازی می کند.

کار دشوار مس در خانه

مسی ها که در مدت اخیر آبستن تغییرات مدیریتی بودند میزبان فرش آرایی هستند که با ۷ امتیاز عملکرد خوبی داشته است.شاگردان علی افضل باید از این بازی خانگی امتیاز بگیرند تا از جمع مدعیان دور نمانند.این تیم با فرش آرای بدون شکست روبرو می شود و اگر بتواند برنده شود هم به بالای جدول می رسد و هم اولین برد خود و اولین شکست رقیب را رقم می زند.

حیدریان در قلعه عقابها

ساری بالاخره توانست طعم اولین پیروزی را بچشد و مقاومت را با شکست بدرقه کرد.شاگردان رعدی این هفته میزبان تیم بی شکست یاسین پیشرو هستند که با محمدرضا حیدریان تا اینجا به نوعی شگفتی ساز بوده است.پیش بینی این بازی دشوار است اما شهروند با حمایت تماشاگرانش تیمی خطرناک است به خصوص که به اولین برد خود هم رسید اما یاسین پیشرو اگر بتواند بر جو قلعه عقابها فائق آید چه بسا با امتیاز از ساری به قم برگردد.

در حسرت پیروزی

آذرخش بندرعباس و داشنگاه آزاد از تیم های بدون پیروزی لیگ هستند. دو تیمی که شروع خوبی نداشتند و اگر بدون پیروزی به تعطیلات بروند کارشان دشوار می شود.در یک سو آذرخش قرار دارد که از پوئن بازی خانگی وتماشاگرانش استفاده می کند و در سمت دیگر دانشگاه آزاد متکی به تجربه حسین شمس است تا بتواند بالاخره طعم امتیاز را بچشد.

مقاومت می شکند؟

مقاومتی ها که مراحل آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتند انتظارات را برآورده نکردند و در سه بازی اول خود شکست خورده اند. بازی خانگی مقابل تیمی که از لحاظ قدرت فرق چندانی با آنها ندارد بهترین فرصت برای شاگردان فلاح است تا برنده از بازی خارج شوند.در سمت مقابل ارژنی ها قرار دارند که بعد از غلبه بر تاسیسات دو شکست را تجربه کرده اند و نتوانسته اند طعم پیروزی را بچشند و دوست دارند این بار در خانه یک تیم پایین جدولی با امتیاز خارج شوند.

الوندی ها وارد می شوند

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره مجور بازی طرح و توسعه الوند در لیگ برتر صادر شد و این تیم از این هفته در مسابقات شرکت می کند.تیم باغبان صالحی بازی دشواری مقابل حفاری دارد به خصوص که در خانه این تیم به میدان می رود و حفاری زخم خورده از شکست مقابل دبیری به دنبال ۹ امتیازی شدن است.

برنامه و اسامی داوران هفته چهارم

برخی از داورانی که از سوی کمیته داوران محروم شده بودند این هفته قضاوت دارند اما خبری از وحید عرض پیما نشد.

سه شنبه ۲۶ مرداد – ساعت ۱۸

شهروند ساری – یاسین پیشرو قم

داوران: قاسمعلی شهسوار – محمدرضا ذاکری – مصطفی کرد – مهدی عظیم – ناظر: جواد فهیمی راد

آذرخش بندرعباس – دانشگاه آزاد

داوران:حسین امیری – روح اله مطهری – عبدالرحیم مطهری – امیرمختار رودساز – ناظر: منوچهر نظری

مقاومت البرز – ارژن شیراز

داوران:علی پورافشار – سیدسجاد فتحی – حمیدرضا راغب – ولی امجدی – ناظر: بهمن پورخسروانی

مس سونگون ورزقان – فرش آرای مشهد

داوران:علی حفیظی – محمد بیاتی – یوسف افضلی – زیاد فروتن – ناظر: هرمز مشفق

گیتی پسند – دبیری تبریز

داوران:محمود نصیرلو – ایمان غلامی – قباد فتح الهی – فرزین صالح – ناظر: عبدالکریم سیستانی

تاسیسات دریایی – شهرداری ساوه(ساعت ۱۷)

داوران: اسماعیل کمربسته – ولی صفارها – کمال بایزیدی – مسعود شفیعی – ناظر: بهمن غفاری

حفاری خوزستان– طرح و توسعه الوند

داوران: مجید فراهانی – امیر لامعی – مهدی حقوقی – میلاد امیری – ناظر: عباس دهقانپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی سه شنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

یا صاحب الزمان دست چوکو آزرخش بگه….
ب امید خدا