کد خبر : 73735
تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1395 - 13:18
-

ترابیان:باید حق داد که به دو داور فوتسال حساس شوند/ کفاشیان قرار است گهگاهی در کمیته فوتسال حاضر شود

ترابیان:باید حق داد که به دو داور فوتسال حساس شوند/ کفاشیان قرار است گهگاهی در کمیته فوتسال حاضر شود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد حضور کفاشیان در کمیته فوتسال و مشکلی که رای دو داور بوجود آمد صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت:باید به عزیزان حراستی حق داد که به دلیل ناشناخته بودن اداوات داوری نسبت به دو داور فوتسال حساس شدند.

عباس ترابیان درباره اتفاق رخ داده برای دو داور فوتسال در فرودگاه تبریز اظهار داشت:با توجه به ناآشنایی جامعه با اداوات جدید مربوط به داوری فوتسال و اینکه بسیاری از ارگان ها هنوز از وجود چنین دستگاههایی مطلع نیستند در مسیر پروازی یکی از گروه های داوری به اشتباه مشکلی به وجود آمده بود که خوشبختانه ختم به خیر شد.

وی افزود:عزیزان حاضر در واحد حراست فرودگاه تبریز،انجام وظیفه کرده و حق داشتند نسبت به وسایلی که در اختیار تیم داوری بود حساسیت نشان بدهند. کشور ما در شرایطی به سر می برد که تمام قطب های تروریسی دنیا علاقمند هستند تا در ایران اقدامات تروریستی انجام بدهند و به واسطه هوشیاری ماموران انتظامی و امنیتی کشورمان،این موضوع برای دشمنان ما تبدیل به یک سرطان شده است.باید به عزیزان حراستی حق داد که به دلیل ناشناخته بودن اداوات داوری نسبت به دو داور فوتسال حساس شدند.

ترابیان خاطرنشان کرد:شاید این اتفاق به ظاهر باعث بروز مشکل برای تیم داوری شد اما بدعت خوبی است تا عزیزان در سایر واحدهای حراست از این طریق همکاری لازم را با تیم های داوری داشته باشند

وی در مورد وضعیت فوتسال خاطرنشان کرد: به هر حال تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی است و به نظرم هر اتفاقی که بیفتد باید همه تلاش کنیم تا تیم ملی موفق باشد. خود من به عنوان یک علاقمند به فوتسال هر کاری که از دستم برآید انجام می‌دهم و فکر می‌کنم همه باید اینگونه عمل کنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد اینکه گفته می‌شود اتاقی برای علی کفاشیان در ساختمان کمیته فوتسال در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به اینکه کفاشیان رئیس فوتسال آسیاست و می‌طلبد که او خارج از هیاهوی فوتبال در برخی جلسات فوتسالی شرکت کند، با پیشنهاد افتخاری اتاقی را برای او در کمیته فوتسال در نظر گرفتند که قرار است گهگاهی او در این اتاق حاضر شود.

منبع:کاپ و فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.