کد خبر : 73930
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 - 10:14
-

جذب دو بازیکن خارجی/برگزاری اردو یکی از کشورهای ایتالیا،اسپانیا یا گرجستان

جذب دو بازیکن خارجی/برگزاری اردو یکی از کشورهای ایتالیا،اسپانیا یا گرجستان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال یاسین پیش رو قم گفت: این تیم به دنبال جذب دو بازیکن خارجی از کشورهای صاحب نام در فوتسال از جمله کشور برزیل برای تقویت بیشتر در لیگ برتر است. مهدی رضایی خاطرنشان کرد: اگر موفق به جذب این دو بازیکن خارجی نشویم ممکن است از بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال یاسین پیش رو قم گفت: این تیم به دنبال جذب دو بازیکن خارجی از کشورهای صاحب نام در فوتسال از جمله کشور برزیل برای تقویت بیشتر در لیگ برتر است.

مهدی رضایی خاطرنشان کرد: اگر موفق به جذب این دو بازیکن خارجی نشویم ممکن است از بازیکنان مطرح داخلی دو نفر را به تیم ملحق کنیم.
وی همچنین گفت: با توجه به اینکه مسابقات فوتسال لیگ برتر به خاطر رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸به مدت دو ماه تعطیل می باشد، تیم یاسین پیش رو قم در این فاصله اردوی تدارکاتی خود را در یکی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا و گرجستان برپا خواهد کرد.
مرحله نهایی انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آسیا، ۱۱ شهریور ماه امسال با دیدار تیم های ملی ایران با قطر در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.
وی ادامه داد: از روز شنبه هفته آینده نیز تمرینات تیم فوتسال یاسین پیش رو قم بعد از ۱۰ روز استراحت آغاز خواهد شد و امید است در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز با قدرت و توانایی مضاعفی حضور پیدا کنیم.
رضایی با اشاره به وضعیت تیم در لیگ برتر فوتسال نیز گفت: تیم یاسین پیش رو قم از مجموع چهار بازی، دو برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده و با هفت امتیاز، در رتبه چهارم قرار دارد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رفيق دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

ابراهیم مسعودی رو جذب کنید

ساوه دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

چرا اشتباه نوشتید.اخه مقدماتی جام جهانی فوتبال چه ربطی به فوتسال داره

ناشناس دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

اینا پولای بازیکنان فصل قبل رو ندادن حالا میخان برن بازیکنان بیارن؟؟؟؟؟وای به حال فوتسال قم

رضا سه شنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲:۱۸

ما تعجب میکنیم مدیرای یاسین رو چه حسابی این آدم مال سرپرستی انتخاب کردن