کد خبر : 73940
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 - 10:56
-

شیرزاد:حسن زاده دو هفته دیگر بهبود پیدا می کند/شاید طیبی مقابل ژاپن به میدان برود

شیرزاد:حسن زاده دو هفته دیگر بهبود پیدا می کند/شاید طیبی مقابل ژاپن به میدان برود
فیزیوتراپیست تیم ملی فوتسال می‌گوید حسن‌زاده حداکثر دو هفته دیگر می‌تواند پا به توپ شود اما طیبی شاید فردا (سه‌شنبه) مقابل ژاپن به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی و علی‌اصغر حسن‌زاده دو ملی‌پوش فوتسال ایران به دلیل مصدومیت نتوانستند تیم ملی را در تورنمنت چهارجانبه تایلند همراهی کنند. میثم شیرزاد فیزیوتراپیست تیم ملی فوتسال درباره وضعیت این دو بازیکن گفت: حسین طیبی در تمرینات روز نخست تیم در تایلند از ناحیه انگشت شست پا دچار کشیدگی شدید تاندون شد که حتی قادر به راه رفتن هم نبود. طی چند روز اخیر با یخ‌گذاری و فیزیوتراپی مستمر بهبود ۷۰ درصدی حاصل شده است اما صلاح دیدیم فعلا به میدان نرود.

وی درباره حسن‌زاده نیز توضیح داد: این بازیکن هم از ناحیه عضله دوقلوی پای چپ دچار کشیدگی درجه یک شده و جهت معاینه دقیق‌تر و درمان به تهران بازگشت تا بعد از انجام سونوگرافی مشخص شود که پارگی عضله دارد یا خیر و تحت فیزیوتراپی قرار بگیرد. پیش‌بینی می‌شود برای بهبود کامل حسن‌زاده بین ۱۰ تا ۱۴ روز زمان نیاز باشد.

فیزیوتراپیست تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا محمد کشاورز، حمید احمدی، حسین طیبی و علی‌اصغر حسن‌زاده که چهار بازیکن کلیدی تیم هستند به جام جهانی می‌رسند یا نه؟ گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این چهار بازیکن اصلی تیم در جام جهانی حضور داشته باشند. کشاورز و احمدی با تیم به تایلند نیامدند و طیبی و حسن‌زاده نیز در مسابقات حاضر نشدند تا مصدومیت‌شان تشدید نشود.

وی در پایان از احتمال حضور حسین طیبی در بازی فردا تیم ملی ایران مقابل ژاپن خبر داد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.