کد خبر : 73955
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 - 14:43
-

صانعی : داور تایلندی جوگیر شده بود!/ ژاپن تغییر زیادی کرده است

صانعی : داور تایلندی جوگیر شده بود!/ ژاپن تغییر زیادی کرده است
سرپرست تیم ملی فوتسال ایران می گوید با اعلام مسئول تورنمنت تایلند، سرمربی تیم ملی که در بازی قبل اخراج شده بود، می‌تواند در بازی با ژاپن روی نیمکت بنشیند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی ابتدا درباره اخراج محمد ناظم الشریعه در بازی دیروز مقابل تایلند، اظهار کرد: دیروز مسئول بازی‌ها بلافاصله بعد از بازی پیش من آمد و گفت ناظم الشریعه می تواند در دیدار مقابل ژاپن روی نیمکت بنشیند. واقعا داور تایلندی در بازی تیم کشورش بی‌جهت ناظم الشریعه را اخراج کرد. سرمربی تیم ملی کار خاصی نکرده بود که بخواهد اخراج شود. فکر می‌کنم داور تحت تأثیر تماشاگران بود و جوگیر شد. ناظم الشریعه نیز بعد از اخراج شدن، هیچ واکنشی نشان نداد و خیلی آرام رفت و روی سکوها نشست. خود تایلندی ها هم متوجه شدند داورشان جو گیر شده است!

سرپرست تیم ملی درباره برنامه تیم گفت: بازیکنان درحال استراحت هستند و قرار است بعد از ظهر تمرین سبکی انجام دهند. فردا (سه‌شنبه) نیز از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران به مصاف ژاپن خواهیم رفت؛ من در روز نخستی که وارد تایلند شدیم با سرمربی این تیم صحبت کردم و او می‌گفت تغییرات زیادی در تیم داشته‌اند. با این حال ما مثل دو بازی قبل تنها برای مرور کارهای تاکتیکی به میدان می‌رویم و در بازی های دوستانه، نتیجه برایمان اهمیت ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از حسین طیبی در بازی با ژاپن استفاده خواهد شد یا نه، عنوان کرد: به نظر من، صلاح نیست طیبی بازی کند چون آسیب دیدگی‌اش تشدید می‌شود؛ بنابراین توصیه من استراحت است اما تصمیم نهایی را سرمربی تیم می‌گیرد.

صانعی درباره تغذیه ملی پوشان در تایلند هم گفت: ‌ما از تهران چند وعده غذا با خودمان به تایلند آورده‌ایم. با این حال غذاهای هتل هم بد نیست و با توجه به اینکه در هتل اسلامی مستقر هستیم، بازیکنان مشکل جدی در این زمینه ندارند.

سرپرست تیم ملی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در تورنمنت تایلند جایزه‌ای به تیم‌های برتر تعلق می‌گیرد یا نه، به ایسنا گفت: این مسابقات برخلاف تورنمنت‌هایی که قبل شرکت کرده‌ایم، مثل گرند پری برزیل و تورنمنت چین، هیچ جایزه‌ای ندارد. دلیلش هم این است که تیم‌ها برای به‌دست آوردن آمادگی جهت شرکت در جام جهانی به تایلند آمده‌اند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

استاد صانعی اتفاقا دیدن و آنالیز تیم ژاپن برا شما خیلی هم خوبه چون این تیم ژاپن همون تیمیه که قراره تو مسابقات زیر بیست سال آسیا شرکت کنه اونوقت ما هنوز تمرینات تیممون رو هم شروع نکردیم
قابل توجه آقای افتخاری که هنوزم که هنوزه میگه کو تا مسابقات زیر بیست سال !!!!!
خوبه بالاخره رضایت داد که سرمربی تیم انتخاب بشه حالا تا بعد جام جهانی که میخوایم تمرینات تیم زیر بیست سال رو شروع کنیم خدا بزرگه

نام ... دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

آقای صانعی حتما اصغر حسن زاده را با خود به کلمبیا ببرید
چون شاید امکان نشستن شما بر روی نیمکت نباشد
لازم است در مواقع حساس که تایم اوت گرفته میشود کسی برای بازیکنان صحبت کند!!!!!!
و نکات فنی را یادآور شود!!

نام ... دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

آقا شما نگران نباش!
حتی اگر مثل دوره پیش هم جلو یکلمبیا حذف شیم ، شما خیالت راحت!
تیم امید برای شماست.

نام ... دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

به اقای صانعی بگید سعید عباسی بهترین بازیکن با بارسلونا وازبوستان چرا دعوت نشد