کد خبر : 74044
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 18:27
-

افتخاری: بازیکنان تیم ملی پیام می دهند که حاج آقا بیا!

افتخاری: بازیکنان تیم ملی پیام می دهند که حاج آقا بیا!
رضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال صحبت های جالبی درباره فوتسال مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ رضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال صحبت های جالبی درباره فوتسال مطرح کرد.

**من پس فردا با کفاشیان برای فوتسال جلسه دارم. پیگیر فوتسال هستم. تلاش می‌کنیم دو بازی فوتسال را پخش زنده کنیم. هتل در شهر مشهد برای بازیکنان گرفته‌ایم. همچنین تیم ملی فوتسال امروز ژاپن را برد و هرچند که تایلندی‌ها برای اینکه می خواهند جلوی ۸ هزار تماشاگر نتیجه بگیرند سرمربی ما را  اخراج کرده و ۴ بازیکن ما را دو اخطاره کردند. با این حال ما دنبال نتیجه نبودیم و می‌خواستیم سرمربی از این فرصت استفاده کرده تا بازیکنانش را محک بزند البته ما دو مصدوم هم داریم که فکر می‌کنم آنها به جام جهانی برسند.

**فعلا معلوم نیست به جام جهانی بروم یا نه. بازی در مشهد را خواهم دید و پیش بازیکنان می‌روم ممکن است اگر وقت کنم به جام جهانی بروم چون بازیکنان تیم ملی به من پیام می‌دهند که حاج آقا بیا. آقای کفاشیان هم از طریق فیفا به جام جهانی می‌روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱

حاج آقا بچه ها مسخره ات کردن

زیبا چهارشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

اخه حاج اقا کفاشیان در نابود کردن بنیان های ورزشی تبحر بیشتری از شما داره برای همونه وگرنه حاجی کفاش و حاجی رضا نداره هر دو فوتسالو نابود میکنند