کد خبر : 74110
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1395 - 14:05
-

خوراکچی:این بهترین تیم ملی فوتسال در ۸ سال اخیر است/ امیدوارم کفاشیان برای فوتسال پخش زنده بگیرد

خوراکچی:این بهترین تیم ملی فوتسال در ۸ سال اخیر است/ امیدوارم کفاشیان برای فوتسال پخش زنده بگیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: با توجه به شرایطی که لیگ فوتسال دارد اگر جایگاه محکمی در فوتسال آسیا نداشتیم در رنکینگ سقوط شدیدی را مشاهده می‌کردیم. تعطیلی طولانی و مکرر بازی‌های لیگ فوتسال به تیم ملی ضربه می‌رند. وی ادامه داد: با این وجود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: با توجه به شرایطی که لیگ فوتسال دارد اگر جایگاه محکمی در فوتسال آسیا نداشتیم در رنکینگ سقوط شدیدی را مشاهده می‌کردیم. تعطیلی طولانی و مکرر بازی‌های لیگ فوتسال به تیم ملی ضربه می‌رند.

وی ادامه داد: با این وجود تیم ملی خوبی داریم و بازیکنان و کادرفنی توانمندی داریم که باعث می‌شود به شرایط امیدوار باشیم. به عقیده من تیم حال حاضر بهترین تیم فوتسال بعد از تیم سال ۲۰۰۸ است.

کارشناس فوتسال کشورمان در مورد تورنمنت چهار جانبه تایلند گفت: باید در تورنمنت بهتر و با تیم‌های مطرح تری شرکت می‌کردیم ولی در همین حد هم خوب است. برگزاری این تورنمنت باعث شد اشتباهاتمان را قبل از جام جهانی متوجه شویم و در جام جهانی با چنین مواردی برخورد نکنیم.

خوراکچی در مورد انتخاب کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته فوتسال اظهار داشت: اول جا دارد به افتخاری خسته نباشید بگویم. او در فوتسال زحمت کشید و مهم‌ترین تاثیرش حل و فصل اختلافات داخلی فوتسال بود. در مورد کفاشیان هم باید بگویم با توجه به این‌که ایشان رئیس فدراسیون بوده و در AFC و فیفا کرسی داشته است انتظارات با حضورش در فوتسال بالا می‌رود.

وی در ادامه گفت: مهم‌ترین کاری که کفاشیان می‌تواند برای فوتسال انجام دهد گرفتن پخش تلویزیونی برای بازی‌های فوتسال است. اگر بازی‌ها پخش شود اسپانسر جذب فوتسال خواهد شد و مشکلات مالی برطرف می‌شوذ.

کارشناس فوتسال در پایان تصریح کرد: دعوت وحید عرض‌پیما برای قضاوت در جام جهانی را هم به او و جامعه داوری تبریک می‌گویم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

اقا تو دو خدا ی تیم به این بنده خدا بدین
دوباره تعداد مصاحبه هاش داره میره بالا حوصلشو نداریم