کد خبر : 74113
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1395 - 14:07
-

کفاشیان:نایب رئیس فدراسیون نباید رئیس کمیته فوتسال باشد/ در جام جهانی کنار تیم ملی فوتسال هستم

کفاشیان:نایب رئیس فدراسیون نباید رئیس کمیته فوتسال باشد/ در جام جهانی کنار تیم ملی فوتسال هستم
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هنوز هم موضعم تغییر نکرده و می‌گویم نایب رئیس فدراسیون نباید رئیس کمیته فوتسال باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در مورد انتخابش به عنوان سرپرست کمیته فوتسال و این‌که قبلاً گفته بود نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نباید مسئولیت کمیته فوتسال را بر عهده بگیرد اظهار داشت: هنوز هم سر موضع خود هستم و عقیده دارم نایب رئیس نباید رئیس کمیته فوتسال باشد. اگر دقت کنید حکم من هم سرپرستی است و حالت موقت دارد.

وی در مورد این‌که با این وجود آیا در آینده رئیس جدیدی برای کمیته فوتسال انتخاب می‌شو،د گفت: این مورد را باید از تاج بپرسید. من در این مورد اطلاعی ندارم و به آن ورود هم نمی‌کنم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد سفرش به کلمبیا برای جام‌جهانی فوتسال تصریح کرد: به کلمبیا خواهم رفت ولی قبل از آن باید سفری به مالزی و AFC داشته باشم و بعد از گرفتن برنامه‌هایم از آنجا به کلمبیا سفر کنم تا در جام جهانی در کنار تیم فوتسال باشم.

کفاشیان در مورد فعالیت‌هایی که در مدت کوتاه پس از انتصابش به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انجام داده، گفت: ما ۲ درخواست میزبانی برای ایران ارسال کرده‌ایم. یکی مربوط به میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۰ فوتسال است و یکی هم میزباتی مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال که قرار است اولین دوره‌اش در ایران برگزار شود.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.