کد خبر : 74200
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 18:06
-

کشاورز:آمادگی خوبی برای جدال مقابل تیم‌های پر قدرت دنیا داریم/حمایت فدراسیون از تیم ملی در حد جام جهانی نبود

کشاورز:آمادگی خوبی برای جدال مقابل تیم‌های پر قدرت دنیا داریم/حمایت فدراسیون از تیم ملی در حد جام جهانی نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: آمادگی خوبی برای جدال مقابل تیم‌های پر قدرت دنیا داریم. محمد کشاورز در خصوص شرایط تیم ملی و آخرین اردوی این تیم در مشهد عنوان کرد: اصلی‌ترین بخش آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضوری موفق در مسابقات جهانی کلمبیا، در مشهد و در کنار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: آمادگی خوبی برای جدال مقابل تیم‌های پر قدرت دنیا داریم.

محمد کشاورز در خصوص شرایط تیم ملی و آخرین اردوی این تیم در مشهد عنوان کرد: اصلی‌ترین بخش آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضوری موفق در مسابقات جهانی کلمبیا، در مشهد و در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است. امیدوارم بتوانیم با استفاده از این فضای معنوی و البته بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی‌شده، در کلمبیا موفق باشیم و مردم را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: پس از پایان هفته چهارم مسابقات لیگ برتر، لیگ تعطیل شد و اردوی تیم ملی به تازگی استارت خورده است. خوشبختانه حضور بازیکنان در رقابت‌های لیگ برتر و شرکت در تورنمت تایلند سبب شد تا ملی‌پوشان از نظر بدنی آماده باشند.

بازیکن تیم ملی فوتسال درخصوص نقاط ضعف این تیم گفت: متاسفانه یکی از ضعف‌های تیم ملی عدم برگزاری دیدارهای تدارکاتی است. می‌توانستیم با انجام بازی های دوستانه مقابل تیم‌های خوب دنیا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. در حال حاضر آماده جدال تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان در مشهد هستیم تا بتوانیم از این دیدار نهایت استفاده را ببریم.

کشاورز در رابطه با دلیل عدم برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های بزرگ دنیا تصریح کرد: رایزنی‌های زیادی برای بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون ایتالیا و اسپانیا شده‌بود اما این تیم‌ها اعلام آمادگی نکردند.

وی درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی کلمبیا افزود: تیم‌های قدرتمند دنیا در جام جهانی حضور دارند، کار برای تیم ملی سخت است اما امید داریم بتوانیم با کمترین اشتباه بهترین نتیجه را در این رقابت بزرگ کسب کنیم.

کشاورز درباره اولین دیدار تیم ملی مقابل اسپانیا در جام جهانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شناخت خوبی از تیم اسپانیا داریم، در عین حال بازی بسیار سختی مقابل این تیم پیش رو داریم و امیدواریم مقابل اسپانیا به پیروزی برسیم.

وی در خصوص هدف‌گذاری تیم ملی در جام جهانی خاطرنشان کرد: در ابتدا سعی داریم از گروه خود صعود کنیم تا مرحله به مرحله پیش برویم و بتوانیم جزو برترین تیم های دنیا باشیم.

کشاورز درباره حمایت فدراسیون از تیم ملی عنوان کرد: متاسفانه حمایت فدراسیون در حد جام جهانی نبود، در مجموع همیشه مشکلات و کمبودها وجود دارد ولی باید سعی کنیم با این مشکلات کنار بیاییم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.