کد خبر : 74317
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 17:26
-

دلیل تعلل تاج در انتخاب مسئول فوتسال ایران مشخص شد/ بانوان حذف می شوند تا فوتسال نایب رئیس شود؟

دلیل تعلل تاج در انتخاب مسئول فوتسال ایران مشخص شد/ بانوان حذف می شوند تا فوتسال نایب رئیس شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیش از این در اواخر سال گذشته و در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال علی کفاشیان که تمایل داشت برای یک دوره چهار ساله دیگر به ریاست در فوتبال ایران برسد،‌ توسط هوشنگ نصیرزاده اصلاحات زیادی را در اساسنامه فدراسیون انجام داد و قصد داشت در مجمع عمومی مجموعه این اصلاحات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیش از این در اواخر سال گذشته و در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال علی کفاشیان که تمایل داشت برای یک دوره چهار ساله دیگر به ریاست در فوتبال ایران برسد،‌ توسط هوشنگ نصیرزاده اصلاحات زیادی را در اساسنامه فدراسیون انجام داد و قصد داشت در مجمع عمومی مجموعه این اصلاحات را به تصویب برساند تا انتخابات با اساسنامه جدید برگزار شود. برنامه علی کفاشیان و همکارانش در فدراسیون این بود اما آنچه که در رسانه‌ها و محافل ورزشی اتفاق افتاد برخلاف چیزی بود که آنها انتظارش را داشتند. هجمه ها و بازخوردهای رسانه‌ای نسبت به تغییرات جدید اساسنامه به قدری زیاد بود که مدت‌ها رسانه‌ها مطالب انتقادی بسیار زیادی را علیه سیاست‌های فدراسیون برای این تغییرات به همراه داشت. این فضای منفی در نهایت باعث شد وزارت ورزش و ارگان‌های دیگر به قضیه ورود کنند و برای اینکه شائبه‌ای مهندسی انتخابات با اصلاح اساسنامه از بین برود،‌ اصلاحات اساسنامه از دستور کار مجمع فدراسیون فوتبال خارج شد. نکته قابل تامل در آن مقطع این بود که در حاشیه انتخابات فدراسیون جهانی فوتبال،‌اساسنامه فیفا هم با تغییرات زیادی همراه شد. از همین رو مدیران فوتبال ایران تصمیم گرفتند با توجه به این موضوع، اصلاح اساسنامه فدراسیون را هم به آینده و روی کار آمدن مدیریت جدید فدراسیون موکول کنند.مهدی تاج در انتخابات یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در جریان انتخابات توانست با کسب اکثریت آرا به ریاست فدراسیون برسد.

طبق اخبار دریافتی ازفدراسیون فوتبال شنیده می‌شود که مسئولان در برنامه دارند تا فوتسال و فوتبال ساحلی را به عنوان یک سازمان مستقل در اساسنامه در نظر بگیرند که رئیس آن نایب رئیس فدراسیون فوتبال به حساب می‌آید. اما فیفا در همان جلسه اکتبر ۲۰۱۴ خود با مدیران فدراسیون فوتبال به آنها تاکید کرده که تعداد نواب رئیس در اساسنامه فدراسیون فوتبال زیاد است و باید کاهش یابد. در شرایطی کنونی به نظر می‌رسد که حذف نایب رئیس سوم در امور بانوان قطعی شده است. اما هیچ بعید نیست که نایب رئیس دوم که ریاست سازمان لیگ را بر عهده دارد از تشکیلات جدید ساختاری فدراسیون حذف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.