کد خبر : 74303
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 9:19
-

صانعی:می خواستیم بازی های بیشتری را تدارک ببینیم ،فشار زیادی به تیم تحمیل می شد

صانعی:می خواستیم بازی های بیشتری را  تدارک ببینیم ،فشار زیادی به تیم تحمیل می شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی پس از پایان بازی تدارکاتی تیم فوتسال ایران و ازبکستان که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع ایران به پایان رسید اذعان داشت: بازیکنان تیم ملی کمی خسته بودند اما در مجموع عملکرد خوبی را نشان دادند و بازی به بازی بهتر می شوند. وی افزود: تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی پس از پایان بازی تدارکاتی تیم فوتسال ایران و ازبکستان که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع ایران به پایان رسید اذعان داشت: بازیکنان تیم ملی کمی خسته بودند اما در مجموع عملکرد خوبی را نشان دادند و بازی به بازی بهتر می شوند.

وی افزود: تا جام جهانی فرصت خوبی داریم که بازیکنان تیم استراحت خوبی داشته باشند و با تمرینات مناسب شاهد بازی روان تری از آنها باشیم.

صانعی ادامه داد: تیم ما در اردوی تایلند هم به آمادگی خوبی رسید و حالا تا جام جهانی فرصت خوبی داریم اما تیم ازبکستان از ایران به پرتغال می رود و بعد از آن فرصت کمتری تا جام جهانی نسبت به ما دارد.

مدیر فنی تیم ملی ایران اذعان داشت: ما بلافاصله بعد از پایان لیگ به تایلند رفتیم و اگر می خواستیم بازی های بیشتری را تدارک ببینیم فشار زیادی به تیم تحمیل می شد.

وی ضمن بیان اینکه تعداد بازی های تدارکاتی ما با توجه به شرایط لیگ و تقویم آن تنظیم شد، خاطر نشان کرد: ازبک ها فرصت بیشتری برای بازی تدارکاتی داشتند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.