کد خبر : 74452
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 14:10
-

اصغری مقدم:از تعطیلات لیگ هم باشگاه ها ضرر کردند هم تیم ملی/از گروه مان صعود کنیم کارمان راحت است

اصغری مقدم:از تعطیلات لیگ هم باشگاه ها ضرر کردند هم تیم ملی/از گروه مان صعود کنیم کارمان راحت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم، سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز درباره بازی‌های تیم ملی ایران در تورنمنت تایلند و دو بازی برابر ازبکستان گفت: تیم ملی در تایلند نتایج قابل قبولی نگرفت که این هم به علت بازی‌های کم تدارکاتی شاگردان ناظم‌الشریعه بود. در بازی اول برابر قزاقستان به‌دلیل استرس نتوانستیم خوب بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم، سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز درباره بازی‌های تیم ملی ایران در تورنمنت تایلند و دو بازی برابر ازبکستان گفت: تیم ملی در تایلند نتایج قابل قبولی نگرفت که این هم به علت بازی‌های کم تدارکاتی شاگردان ناظم‌الشریعه بود. در بازی اول برابر قزاقستان به‌دلیل استرس نتوانستیم خوب بازی کنیم، ولی رفته رفته بهتر شدیم. در بازی‌هایی که با ازبکستان داشتیم باز هم استرس روی بازیکنان تیم در بازی اول اثر گذاشت. با توجه به نفرات و تیم خیلی خوبی که داریم، امیدواریم نتایج تیم ملی این بار بهتر از گذشته باشد.

وی در مورد بازی‌های کم تدارکاتی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: زمانی که من در تیم ملی بودم بازی‌های بسیار خوبی با تیم‌هایی مثل برزیل و اسپانیا برگزار می‌کردیم. آن زمان ما همیشه در اردو بودیم و نتیجه‌اش هم حضور ما در رده چهارم رده‌بندی جهان بود. بالاخره بازی کم تدارکاتی روی تیم اثر می‌گذارد. ولی تیم ملی اکنون در تعطیلات لیگ بازی‌های کمی برگزار می‌کند که تأثیر چندانی هم ندارد. از این تعطیلات هم تیم ملی ضرر کرد و هم باشگاه‌ها. کسی از این وقفه نفعی نبرد و همه برنامه‌های فوتسال هم به‌هم خورد.

سرمربی دبیری با اشاره به حضور ایران در جام جهانی تصریح کرد: من در ابتدا امیدوارم تیم ایران از گروه خود صعود کند. اگر از گروه خود بالا آمدیم، آن وقت کارمان کمی راحت‌تر می‌شود و می‌توانیم امیدوار باشیم میان هشت تیم یا حتی چهار تیم برتر دنیا هم قرار بگیریم. همه چیز به تدارکات خوب در نظرگرفته برای تیم و هم‌چنین تلاش خود بازیکنان بستگی دارد.

اصغری مقدم با ابراز امیدواری از آینده فوتسال ایران با حضور علی کفاشیان در رأس کمیته فوتسال یاد کرد و اظهار داشت: امیدوارم شرایط خوب شود و وضعیت فوتسال سروسامان بگیرد. مردم انتظار دارند تیم ملی تا چهار تیم برتر جهان بالا بیاید ولی بازیکنان به‌خوبی حمایت نمی‌شوند. باید امکانات و بودجه کافی در اختیار تیم ملی قرار گیرد.

این مربی درباره شرایط فوتسال کشور پس از ریاست مهدی تاج گفت: این نابسامانی‌ها در اول کار هر مدیری طبیعی است. تا یک مدیر کار را دست بگیرد و افراد خود را در پست‌های مختلف جذب کند، مطمئناً زمان می‌برد. آقای تاج هم فردی پرتلاش است و ان شاءالله هرچه زودتر به فوتسال کشور سامان دهد تا فوتسال کشور در جهان سربلند شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.