کد خبر : 74416
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 11:44
-

لک:تعداد مصدومان زیاد نشان دهنده عدم برنامه ریزی درست است/تنها مساله ای که به آن امید داریم نیروی انسانی خوبی است که در فوتسال وجود دارد/امیدوارم پس از جام جهانی ملی پوشانمان صحیح و سالم برگردند

لک:تعداد مصدومان زیاد نشان دهنده عدم برنامه ریزی درست است/تنها مساله ای که به آن امید داریم نیروی انسانی خوبی است که در فوتسال وجود دارد/امیدوارم پس از جام جهانی ملی پوشانمان صحیح و سالم برگردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در رابطه با شرایط تیمش اظهار کرد: تمرینات را از دیروز بدون ۸ ملی پوشمان آغاز کردیم به هرحال به خاطر جام جهانی کلمبیا و شرایط تیم ملی باید صبر کنیم و چاره‌ای جز این نیست البته چند نفر از بازیکنان امید را در این مدت به تمرینات اضافه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در رابطه با شرایط تیمش اظهار کرد: تمرینات را از دیروز بدون ۸ ملی پوشمان آغاز کردیم به هرحال به خاطر جام جهانی کلمبیا و شرایط تیم ملی باید صبر کنیم و چاره‌ای جز این نیست البته چند نفر از بازیکنان امید را در این مدت به تمرینات اضافه کردیم.

وی با اشاره به مصدومیت محمد کشاورز، گفت: دیشب که با محمد حرف زدم، گفت دردش کاملا برطرف شده و شروع به دویدن کرده است. امیدوارم مشکلی برایش پیش نیاید و بتواند برای تیم ملی موثر باشد.

سرمربی فوتسال تیم گیتی پسند در رابطه با پیش‌بینی اش برای جایگاه ایران در جام جهانی فوتسال و با تاکید بر این که ما کاری برای تیم ملی نکردیم که انتظار زیادی داشته باشیم، ادامه داد: بازی و اردوهای تدارکاتی خوبی نداشتیم و حتی برنامه ریزی خوبی هم ندیدیم و اعتقاد دارم در این زمان، این تعداد مصدومان نشان دهنده عدم برنامه ریزی درست است.

لک افزود: بازیکنان جوان حاضر در تیم، تجربه های خوبی دارند و علاوه بر آن چند بازیکن با تجربه نیز در کنار آنها هستند که میتوانند با تجربیاتشان به تیم کمک کنند. در واقع تنها مساله ای که به آن امید داریم نیروی انسانی خوبی است که در فوتسال وجود دارد و آرزو میکنم بچه ها بتوانند از گروهشان صعود کنند.

وی در پاسخ به این سوال که ایران شانس قرار گرفتن در جمع ۴ تیم را خواهد داشت یا خیر، گفت: پیش بینی آن سخت است زیرا بازیهای سختی پیش رو داریم، اسپانیا تیم خوبی دارد البته مراکش تیم شناخته شدهای نیست و ما نیز شرایطی ایجاد نکردیم که تیم ملی بتواند با تیم های آن منطقه بازی کند به همین دلیل همه چیز به روز مسابقات و شرایط تیم برمی گردد.

سرمربی فوتسال گیتی پسند با بیان این که تعطیلی دو ماهه لیگ از نظر فنی قابل توجیه نیست، ادامه داد: بازیکنی که در تیم ملی حضور ندارد در تعطیلات افت می کند و از طرفی نمی توانیم او را دو ماه بدون برگزار شدن مسابقات در شرایط اوج نگه داریم و تیم هایی که بازیکن ملی پوش دارند با فشاری که مسابقات به آنها وارد کرده است، خسته اند و هماهنگی این دو گروه کار سختی است.

لک  افزود: اگر برنامه ریزی درست تری انجام می شد و از خرداد بازیهای لیگ را آغاز می کردیم این تعطیلات به نیم فصل می خورد و بازیکنان تیم ملی هم می توانستند در شرایط ایده آلی باشند و از نظر بدنی و تکنیکی تا نیم فصل به جایگاه خوبی می رسیدند و با شرایط خوبی در اختیار تیم ملی قرار می گرفتند.

وی با اشاره به این که امیدوار است برای گیتی پسند در این شرایط اتفاق بدی نیفتد، گفت: امیدوارم پس از جام جهانی ملی پوشانمان صحیح و سالم برگردند و با نتایج خوبی که کسب کردند بتوانیم با روحیه بالا ادامه دهیم، زیرا پس از آن تیمها درگیر بازیهای فشرده ۵-۶ روز یک بار لیگ میشوند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول سه شنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

عامو…؟!!!!
لهجه شیرازی از اصفهان؟؟

نام ... سه شنبه , ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

خدا رو شکر که اصغر حسن زاده و کشاورز سر تمرینات شما مصدوم شدن

حمید چهارشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

اولا که کشاورز نزدیک به یک سال هست که مصدوم هستش واصغر حسن زاده هم توی بازی با دبیری مشکل خاصی نداشت هر چی بود توی تمرین تیم ملی اتفاق افتاد نمی دونی بدون اقای بی نام