کد خبر : 74382
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 9:41
-

مقایسه بازی های تدارکاتی تیم ملی در دو دوره اخیر با این دوره /از بازی با اسپانیا و روسیه تا تقابل با ژاپن و قزاقستان!

مقایسه بازی های تدارکاتی تیم ملی در دو دوره اخیر با این دوره /از بازی با اسپانیا و روسیه تا تقابل با ژاپن و قزاقستان!
تیم ملی 5 بازی تدارکاتی برگزار کرده که از دو دوره قبل کمتر نیست اما حریفان تیم ملی تفاوت زیادی دارند. بیاید مروری کنیم بر دو دوره گذشته و مقایسه ای بین این سه دوره.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی چند روز دیگر مسابقاتش در جام جهانی کلمبیا را برگزار می کند که به نظر می رسد بازی های تدارکاتی مناسبی را پیش از این مسابقات مهم برگزار نکرده است.این در حالی است که تیم ایران یکی از بهترین تیم های کنونی فوتسال جهان است و در صورتی که در میدان های مختلف آبدیده می شد امیدها را بیشتر هم می کرد.تیم ملی ۵ بازی تدارکاتی برگزار کرده که از دو دوره قبل کمتر نیست اما حریفان تیم ملی تفاوت زیادی دارند. بیاید مروری کنیم بر دو دوره گذشته و مقایسه ای بین این سه دوره.

سال۲۰۰۸،تدارک خوب، نتیجه خوب

در سال ۲۰۰۸ تیم ملی پس از اینکه تیم های ژاپن و تایلند را در نیمه نهایی و فینال بازی های فوتسال قهرمانی آسیا شکست داد تا زمان برگزاری مسابقات جام جهانی ۴ ماه و نیم فرصت داشت.در این زمان تیم ملی که ریاست کمیته فوتسالش بر عهده عباس ترابیان بود و حسین شمس هم هدایت تیم ملی را برعهده داشت ۵ بازی تدارکاتی انجام داد که با توجه به فاصله بین ان دو رقابت و کیفیت حریفان به نظر تدارکات مناسبی بود.تیم کشورمان دو بازی با تیم های آسیایی چین و تایلند،یک بازی با تیم مجارستان و دو بازی با اسپانیا برگزار کرد.در هر دو بازی با اسپانیا ایران با نتیجه ۲بر یک شکست خورد اما چند روز بعد در جام جهانی این تیم را ۳بر۳ متوقف کرد.نتیجه این آماده سازی خوب و حریفان تدارکاتی قدرتمند رقم خوردن یکی از بیادماندنی ترین نتایج در جام جهانی و کسب عنوان پنجمی رقابتها بود.

سال۲۰۱۲،تدارک متوسط، نتیجه گیری بد

در سال ۲۰۱۲ تیم ملی با شکست از تایلند در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا،در رده بندی استرالیا را برد و سوم شد.از زمان پایان این رقابتها تا شروع جام جهانی۵ ماه زمان بود و تیم ملی در این فرصت سه بازی تدراکاتی برگزار کرد. دو بازی با روسیه و یک بازی با استرالیا که هر چند از لحاظ کمی تعداد بازی ها کم بودند اما از لحاظ کیفی روسیه حریف مطلوبی بود.تیمی که هدایت آن بر عهده علی صانعی بود با امید زیادی به تایلند رفت اما در مرحله یک هشتم نهایی از کلمبیا شکست خورد و حذف شد.

سال۲۰۱۶،تدارک ضعیف،نتیجه گیری؟

تیم ملی پس از پیروزی پرگل مقابل ویتنام در نیمه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا، ازبکستان را در فینال شکست داد تا با پایان این رقابتها،نزدیک به ۷ ماه بعد در جام جهانی شرکت کند.در این ۷ ماه ایران فرصت داشت میانگین حداقل یک بازی در هر ماه برگزار کند اما با ۵ بازی تدارکاتی در روزهای منتهی به شروع رقابتهای جهانی وارد مسابقات می شود.تیم کشورمان در این ۵ بازی با سه تیم آسیایی ۴ بازی انجام داد و قزاقستان تنها حریف اروپایی ایران بود.در مقایسه با زمان بین مسابقات آسیایی تا جام جهانی،کمیت بازی های تدارکاتی و کیفیت رقابتها، ایران نسبت به دو دوره گذشته شرایط بدتری داشته با این حل امیدواریم در نتیجه گیری بهتر عمل کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.