کد خبر : 74422
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 12:20
-

خبیری:ای کاش تیم ملی بازی‌های دوستانه بیشتری برگزار می‌کرد/ صدا و سیما به خاطر دل مردم صبوری می‌کرد

خبیری:ای کاش تیم ملی بازی‌های دوستانه بیشتری برگزار می‌کرد/ صدا و سیما به خاطر دل مردم صبوری می‌کرد
کارشناس فوتسال گفت: ای کاش تیم ملی بازی‌های دوستانه بیشتری را پیش از اعزام به جام جهانی برگزار می‌کرد چرا که در این صورت به هماهنگی بیشتری می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن خبیری در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال در بازی‌های دوستانه پیش از اعزام به جام جهانی اظهار داشت: با توجه به اردوهای کوتاه مدتی که تیم ملی برگزار کرد و همچنین بازی‌های دوستانه‌ای که اندک بودند اما تیم ملی به هماهنگی خوبی رسید هرچند که اگر بازی‌های بیشتری برگزار می‌شد صد در صد تیم ملی آماده‌تر می‌شد چرا که اگر شما نگاه کنید متوجه می‌شوید عملکرد بازیکنان بازی به بازی بهتر شد.

وی ادامه داد: ای کاش این امکان وجود داشت که تیم ملی چند بازی دوستانه دیگر انجام می‌داد اما به هر حال بضاعت کمیته فوتسال در این حد بود. ما مقابل ازبکستان با اختلاف سه گل به برتری رسیدیم این در حالی است که در فینال جام ملت‌ها با حداقل اختلاف به پیروزی رسیده بودیم. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و بهترین تیم ایران است و با کادر فنی مجربی که وجود دارد امیدوارم که نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنیم.

این کارشناس فوتسال در مورد حضور علی کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته فوتسال و همچنین جدا نشدن رضا افتخاری از این کمیته با وجود پذیرفتن سمت سرپرستی باشگاه استقلال گفت: این جابه جایی‌ها در آستانه جام جهانی یک شوک بود. به هر حال جذابیت فوتسال به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند از آن دل بکند. افتخاری هم چون تیم ملی در حال اعزام به جام جهانی است در کنار تیم حضور دارد البته این امکان برای تیم ما وجود دارد که پس از جام جهانی کفاشیان می‌خواهد در کمیته فوتسال حضور داشته باشد یا شخص دیگری معرفی می‌شود. به هر حال امیدواریم هر کسی که زمام کار را در دست می‌گیرد فوتسال بلد باشد.

خبیری در مورد عدم پخش رقابت‌های تیم ملی از تلویزیون یادآور شد: سالهاست که فوتسال از این مسئله رنج می‌برد اتفاقی هم که در دیدار دوستانه مقابل ازبکستان رخ داد و نیمه دوم این دیدار پخش نشد بسیار ناراحت کننده بود ای کاش صدا و سیما به خاطر دل مردم صبوری می‌کرد و پس از پخش مسابقات مشکلات را برطرف می‌کرد. به هر حال همه ما تلاش می‌کنیم که دل مردم شاد شود. اما این اتفاق بازتاب منفی داشت.

وی در مورد تیم‌های پایه فوتسال یادآور شد: پشتوانه سازی امری بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که در این صورت است که ما می‌توانیم در سالهای آینده تیم ملی موفقی داشته باشیم همان طور که هم اکنون این تیم را در اختیار داریم. باید با برنامه‌ریزی اساسی و تشکیل تیم‌های پایه قدرتمند در جهت آماده سازی هرچه بهتر جوانان و نوجوانان قدم برداریم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.