کد خبر : 74477
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 9:37
-

شمس: افتخاری دست از سر فوتسال بردارد

شمس: افتخاری دست از سر فوتسال بردارد
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران گفت: بهتر است افتخاری به فکر رفع مشکلات استقلال باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالی که چند هفته‌ای از انتصاب سیدرضا افتخاری به سرپرستی باشگاه استقلال و کناره‌گیری از سمت سرپرستی کمیته فوتسال می‌گذرد، او همچنان حضور پررنگی در کنار تیم ملی فوتسال دارد و در مصاحبه با رسانه‌ها درباره مسائل مدیریتی فوتسال اظهارنظر می‌کند.

در همین رابطه، حسین شمس مربی و پیشکسوت فوتسال گفت: به ایشان نصیحت می‌کنم به دنبال کار استقلال باشد و به مشکلات این باشگاه بپردازد تا بتواند هواداران پرشمار این تیم را از نگرانی درآورد.

وی در این‌باره ادامه داد: یکی از ویژگی‌های فوتسال در کشور ما این است که هرکه به عرصه مدیریتی آن ورود می‌کند دیگر تمایلی به خروج از آن را ندارد. اما من به آقای افتخاری توصیه می‌کنم دست از سر فوتسال برداشته و پس از مدت ها آن را به اهل فن این رشته واگذار کند.

شمس در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره انتصاب کفاشیان به سرپرستی کمیته فوتسال چیست گفت: آنچه برای مسئولان فدراسیون فوتسال مهم نیست و اهمیتی ندارد نظر کارشناسان این رشته است. مگر برای انتصاب افتخاری در این پست که هیچ سررشته‌ای از آن نداشت از اهالی فوتسال سوال کردند که حال بیایند نظر ما را درباره انتخاب کفاشیان بپرسند؟

وی افزود: رشته فوتسال توسط مدیران فدراسیون فوتبال که هیچ چیز از این رشته نمی‌دانند به استثمار درآمده است که با این وضعیت مردم و علاقمندان این رشته نباید انتظار معجزه یا موفقیتی در فوتسال داشته باشند.

شمس در پایان درخصوص جام‌جهانی فوتسال که در اواخر شهریورماه برگزار می‌شود گفت: امیدوارم فوتسال ایران بتواند در این مسابقات توانایی‌های خود را اثبات کند. در غیر این صورت با توجه به حضور ۴ ساله افتخاری در راس کمیته فوتسال، او باید پاسخگو باشد.

منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بینام چهارشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

خدمت بزرگ فوتسال ایران جناب آقای شمس سلام این تیمی که آقای ناظم الشریف انتخاب کرده بازیکنان خوبی هستند ولی ناظم الشریف مرد این کار نیست ونتیجه نخواهد گرفت

فیونا پنجشنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

آفرین بر بزرگمرد فوتسال ایران.