کد خبر : 78029
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 10:13
-

دستاوردهای کشاورز با تیم ملی فوتسال

دستاوردهای کشاورز با تیم ملی فوتسال
بی مناسبت نیست، با توجه خداحافظی محمد کشاورز از دنیای فوتسال ملی ، مروری بر کارنامه این بازیکن 34 ساله در تیم ملی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بی مناسبت نیست، با توجه خداحافظی محمد کشاورز از دنیای فوتسال ملی ، مروری بر کارنامه این بازیکن ۳۴ ساله در تیم ملی داشته باشیم.
کشاورز از حدود سال ۲۰۰۳ و در حالی که فقط بیست و یک سال داشت توسط محمد حسن انصاری فرد وارد اردوی های تیم ملی شد و در این مدت به همراه تیم ملی موفق به کسب ۱۰ عنوان قهرمانی در مسابقات مختلف شد.
کشاورز در ۵ دوره فوتسال قهرمانی آسیا در سالهای ۲۰۰۴، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۶ موفق به کسب عنوان قهرمانی شده که عنوان آخر را به عنوان کاپیتان به دست آورده است.
بازیکن ری شهری فوتسال ما دو قهرمانی مسابقات داخل سالن آسیا در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۱۳ و دو قهرمانی غرب آسیا در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۱۲ را هم به همراه تیم ملی به دست آورده است.
وی در سال ۲۰۰۹ نیز قهرمانی جام کنفدراسیون ها را کسب نموده است . کشاورز در چهار دوره جام جهانی نیز در لیست تیم ملی بوده است که به جز سال ۲۰۰۴ که موفق به بازی در هیچ مسابقه ای نشده است در سه دوره دیگر ۱۶ بازی انجام داده که ۸ بازی با برد ، ۴ بازی با تساوی و ۴ بازی با باخت وی همراه بوده است. کشاورز یک گل هم در جام جهانی به ثمر رسانده است. وی در سال ۲۰۱۱ نیز به عنوان بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شده است.
کشاورز از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ و پس از وحید شمسایی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو داشته و به جز دوره مربیگری خسوس و مسابقات قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا همواره جزو اردونشینان ملی فوتسال بوده است.
او در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ نیز به همراه تیم ملی به عنوان نایب قهرمانی جایزه بزرگ برزیل رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.