کد خبر : 78557
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 13:28
دسته‌بندی نشده
-

توسل به امام رضا(ع)، روحیه تیم‌ملی‌ را دوچندان کرد/ از مشهدی‌های تیم‌ملی تجلیل می‌کنیم

توسل به امام رضا(ع)، روحیه تیم‌ملی‌ را دوچندان کرد/ از مشهدی‌های تیم‌ملی تجلیل می‌کنیم
تيم‌ملي فوتسال با توسل به علي بن موسي الرضا (ع) پيش از اعزام به جام جهاني با روحيه‌اي دوچندان به مصاف حريفان خود رفت و جواب اين توسل را هم در كنار تلاش و كوشش فوق‌العاده خود گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی پس از موفقیت تیم‌ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۶ اظهار داشت: با تلاش و هماهنگی دوستان ما، تیم‌ملی پیش از عزیمت به کشور کلمبیا به مشهد مقدس آمد که با توجه به ارادت قلبی تمام شیعیان به علی‌بن موسی الرضا (ع) ولی نعمت ما و توسل بازیکنان تیم‌ملی به حضرت، تیم‌ملی با روحیه ای مضاعف به جام‌جهانی رفت که به لطف خدا اثرگذار هم ظاهر شد.

وی افزود: تیم‌ملی ما در این بازی‌ها به واقع خوش درخشید و توانست قدرت و توان ایرانی را در جهان به رخ بکشد. در کنار این موفقیت درخشش حسین طیبی و مهدی جاوید و همچنین قدرت بهادری به عنوان سه مشهدی خادم در تیم‌ملی باعث غرور ما خراسانی‌ها شد که انشاالله برای تجلیل از این عزیزان نیز برنامه‌‌هایی خواهیم داشت.

رئیس کمیته فوتسال متذکر شد: این موفقیت را ابتدا به کلیه بازیکنان، مربیان و دست‌اندرکاران این تیم چه در کلمبیا و چه در ایران تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم اگر چنین موفقیتی بدست آمده ماحصل تلاش همه خدمتگزارانی است که شاید در این پیروزی‌ها دیده هم نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.