کد خبر : 78395
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 9:39
-

خوش یمنی ضیافت پنالتی ها/عبور از سد برزیل و برزیل اروپا

خوش یمنی ضیافت پنالتی ها/عبور از سد برزیل و برزیل اروپا
پنالتی زدن در فوتسال جزو سخت ترین کارهای ممکن است؛ در این شرایط کم هستند دروازه بان‌هایی که می‌توانند در رده بندی جام جهانی پنالتی بگیرند و باعث موفقیت تیم‌شان شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پنالتی زدن در فوتسال جزو سخت ترین کارهای ممکن است؛ در این شرایط کم هستند دروازه بان‌هایی که می‌توانند در رده بندی جام جهانی پنالتی بگیرند و باعث موفقیت تیم‌شان شوند. این کار را سپهر محمدی دروازه‌بان ذخیره تیم ایران به خوبی انجام داد. پرتغالی ها به تقلید از ایران گلر اول خود را تعویض کردند اما چاره ساز نبود. از ٣ ضربه اول پنالتی، هر تیم دو گل به ثمر رساند تا کار به پنالتی های تک به تک بکشد. سپهر محمدی توانایی‌های ذاتی خود در مهار ضربات پنالتی را به خوبی نشان داد و یکی پس از دیگری توپ های فنی بازیکنان پرتغال را گرفت؛ وقتی محمدی دو بازیکن پرتغال را در گل کردن پنالتی‌هایشان ناکام گذاشت، مهدی جاوید بار دیگر جور تیم ملی فوتسال را کشید تا با گل کردن آخرین ضربه اش، ایران را برای اولین بار در تاریخ به مقام سوم دنیا برساند. عنوانی که هیچ کدام از تیم های ملی بزرگسالان ایران در رقابت های جهانی به آن دست پیدا نکرده بودند. حالا تیم ملی فوتسال ایران دارنده مدال برنز رقابت های جام جهانی این رشته است و باید به چنین تیمی ببالیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

من نمیدانم این آقای سپهر محمدی را چرا از اول درون دروازه نگذاشتند ایشان که در بازیهای آسیایی دروازه بان اول ایران بود پس چرا تو این بازیها دروازه بان دوم شده است همه ارتقا درجه پیدا می کنند ایشان تنزل چرا؟