کد خبر : 78385
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 9:56
-

صانعی: شایسته فینالیست شدن بودیم/کمبود هایی را در مسیر آماده سازی در جام جهانی داشتیم/کادر فنی و بازیکنان فوتسال مزد زحماتشان را در یک سال و نیم گذشته با این موفقیت گرفتند

صانعی: شایسته فینالیست شدن بودیم/کمبود هایی را در مسیر آماده سازی در جام جهانی داشتیم/کادر فنی و بازیکنان فوتسال مزد زحماتشان را در یک سال و نیم گذشته با این موفقیت گرفتند
سرپرست تیم ملی فوتسال گفت:خیلی خوشحالم که کادر فنی و بازیکنان فوتسال مزد زحماتشان را در یک سال و نیم گذشته با این موفقیت گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم ملی فوتسال گفت:خیلی خوشحالم که کادر فنی و بازیکنان فوتسال مزد زحماتشان را در یک سال و نیم گذشته با این موفقیت گرفتند.
علی صانعی گفت:کمبود هایی را در مسیر آماده سازی در جام جهانی داشتیم اما زحمات کادر فنی و بازیکنان نتیجه داد و برای اولین بار در تاریخ ورزش گروهی روی سکو رفتیم.
وی درادامه بیان کرد: شایستگی بازیکنان رسیدن به مرحله فینال و سکوی قهرمانی بود. هر چند که این مقام کمتر از عنوان قهرمانی نیست. این پیروزی و کسب مدال جام جهانی برای اولین بار در رشته فوتسال را به همگان تبریک می گویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

خسته نباشید میگم خدمت شما جناب صانعی عزیز و کادر فنی و باریکنان دلاور تیم ملی فوتسال انشالله با درایت شما و کادر فنی تیم فوتسال ایران به فینال جام جهانی بعدی برسد انشالله

نام ... یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

اقای صانعی اگه از اول سپهرو میزاشتین تو دروازه ،،،،،،،،،،،حیف حیف حیف

علیرضا جعفری یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به نظر من که اگه بچها به جایی رسیدن به خاطر کیفیت شخصیشون بود و غیرتشون و کمی شانس . مربیگری نکردند اینا . ی نگاه به نتایج بندازید میفهمید . گل خورده بیشتر از زده . تو وقت قانونی فقط ی برد تو گروهی اونم مراکش. اگه ی مربی حرفه ای بالا سر اینا بود قهرمان بودیم .

علیرضا جعفری یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

جالبه واقعا . اگه مثلا تیم بازیکن برزیلی به تیرک نمیخورد یا داور گل اول ایرانو به برزیل خطا میگرفت . بازم اینجوری از مربی تعریف میکردید ؟؟ چرا همه چشاشونو بستند . اگه این اتفاقا افتاده بود الان همون کسا موضع منفی گرفته بوئدند. تیم ما خوب بازی نکرد و فقط ی برد تو وقت قانونی داشت . تاکتیک گل زدن نداشت جز شوت از قوای شخصی . این ارژانیتو ببین چجوی گل میزد . بیدار شید . کاش بازی و تاکتیک زیبا داشتیم حتی حذف شده بودیم .

نام یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

حسادت بیش از حد عقل رو از تو گرفته فعلا همه ما داریم از بهترین مقام تیمى ایران در جهان لذت میبریم!! تو هم برو بخواب!!

علیرضا جعفری یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

کسی که مست پیروزی میشه خوابش میگیره . من بیدارم و البته خوشحال

علیرضا جعفری یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

من خودم از دنبال کنندگان و طرفداران شدید تیم ملی هستم . و ۲۴ ساعت تو سایتام. همون اقایونی که الان تمجید میکنن که بیشترین کم محلی رو کرند . حتی یادمون نره که به خاطره پول فقط ی نیمه فوتسالو پخش کردند و کسی هم پاسخگو نبود . منم خوشحالم . ولی میگم بهتر اینم امکان داشت در نحوه تاکتیکی تیم . شما ی نگاه به رندکینگ ایران قبل جام و بعدش بندازید تغییر نکرده و ی کم هم کثر امتیاز شده . این یعنی خوب نبودیم جز نتیجها تو وقت اضافی با غیرت بچها . مثلا جام جهانی هشت سال قبل با ایکه پنجم شدیم به رند ۴ اومدیم . چون نتایج قابل توجه بود . به هر حال همه تعریف کردند . میگم ی کم هم تمرکز کنیم به کسب نتیجه بهتر . که مثلا ی دفعه ۷ تا گل از تایلند نخوریم و . من میگم تو اوج خوشحالی ضعفارو فراموش نکنیم همین . . نه حتما ی دو تا گل بخوریم و بعد دل ببندیم به غیرت بچها . کارای تاکتیکی برای رسیدن به گلمون کم بود . به امار نکاه کنید . من کاره خوب بچها رو تحسین میکنم . یادمون نره که هیچ کاری برا امادگی بیشتر نکردند . شایدم اینه دلیلش .

علیرضا جعفری یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

برد تو پنالتی شانسیه و ممکنه همه جا شانس به سراغمون نیاد و این فقط در حد ی جرقه میتونه بمونه . باید ایقد خوب باشیم و موقعیتامونو گل کنیم با روش تاکتیک مشخص که نیاز به برد تو وقت اضافه روبرو تیمهای پایینتر خودمون نشیم اینجوری همیشه موفقیم . حرف من این بود نه حسادت