کد خبر : 78404
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 9:53
-

غلامپور :آنقدر خوشحال هستم که نمی‌دانم چه بگویم/همیشه آرزو می‌کردم که تیم ملی بتواند رتبه سال ۹۲ را بهبود ببخشد/ خیلی‌ها باور نداشتند که فوتسال ایران می‌تواند کارهای بزرگی کند

غلامپور :آنقدر خوشحال هستم که نمی‌دانم چه بگویم/همیشه آرزو می‌کردم که تیم ملی بتواند رتبه سال ۹۲ را بهبود ببخشد/ خیلی‌ها باور نداشتند که فوتسال ایران می‌تواند کارهای بزرگی کند
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: مقام سومی تیم ملی فوتسال برای ما ایرانی‌ها کمتر از قهرمانی نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بهزاد غلامپور در گفت‌وگویی، در خصوص کسب عنوان سوم جام جهانی توسط تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: واقعاً‌ آنقدر خوشحال هستم که نمی‌دانم چه بگویم بازیکنان ایران امشب کاری کردند کارستان و دل همه ایرانیان در سراسر جهان را شاد کردند. آنها نشان دادند که برای ایرانی‌ها کار نشد ندارد و امشب مقابل تیم قدرتمندی مثل پرتغال به برتری رسیدند که این عنوان برای ما کمتر از قهرمانی نیست.
وی ادامه داد: بعد از اینکه در مسابقات هنک‌کنگ ما توانستیم به مقام چهارم جهان برسیم همیشه آرزو می‌کردم که تیم ملی فوتسال بتواند این رتبه را بهبود ببخشد و خوشحالم که این اتفاق رخ داد و امشب همه ما یک جشن ملی داریم. هرچند که شاگردان ناظم‌الشریعه از نظر ما قهرمان هستند چرا که باخت به آن شکل به تیم قدرتمندی مثل روسیه هرگز نمی‌تواند چیزی از ارزش‌های بازیکنان ایرانی کم کند.

غلامپور تصریح کرد: زمانی که من با تیم ملی فوتسال توانستم به مقام چهارم جهان برسیم خیلی‌ها باور نداشتند که فوتسال ایران می‌تواند کارهای بزرگی کند اما بعد از آن شاهد بودیم که سال‌ها فوتسال ایران در آسیا افتخارآفرینی کرد. یک بار دیگر به همه مردم ایران این مقام سومی را تبریک می‌گویم و از طرف خودم از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تشکر می‌کنم. البته جای خالی محمد کشاورز در این بازی خالی بود و همه ما از اتفاقی که برایش افتاد ناراحتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.