کد خبر : 78379
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 9:47
-

پیام تبریک آقای گل فوتسال جهان به اسماعیل‌پور/حضورت در کنار بازیکنان نامی جهان نشان می‌دهد که از پتانسیل بالایی برخوردار هستی

پیام تبریک آقای گل فوتسال جهان به اسماعیل‌پور/حضورت در کنار بازیکنان نامی جهان نشان می‌دهد که از پتانسیل بالایی برخوردار هستی
پس از اینکه احمد اسماعیل‌پور در جمع برترین بازیکنان جام جهانی قرار گرفت و توپ برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد وحید شمسایی خطاب به این بازیکن توانمند کشورمان مطلبی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اینکه احمد اسماعیل‌پور در جمع برترین بازیکنان جام جهانی قرار گرفت و توپ برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کرد وحید شمسایی خطاب به این بازیکن توانمند کشورمان مطلبی را منتشر کرد که در زیر می‌خوانید:
احمد جان از اینکه در بین سه بازیکن برتر جام جهانی ۲۰۱۶ قرار گرفتی بسیار خوشحالم. حضورت در کنار بازیکنان نامی جهان از جمله لیما و ویلهم آرژانتینی نشان می‌دهد که از پتانسیل بالایی برخوردار هستی.

بازیکن ساوه‌ای توانست بهترین عملکرد خود را با گل‌های دیدنی و تأثیرگذاری که در این دوره از مسابقات به ثمر رساند نشان بدهد.

افتخارآفرینی ملی‌پوشان فوتسال در این دوره از جام جهانی آنقدر مسئولان برگزارکننده مسابقات را مات و مبهوت کرده بود که آنها مجبور شدند نام اسماعیل‌پور را در بین برترین‌ها قرار بدهند و اگر قرار بود واقعیت گفته شود باید نام تمام بازیکنان ایران را در بین برترین‌ها می‌دیدیم چرا که تمامی آنها نمایشی خیره‌ کننده در این دوره از مسابقات داشتند که نهایت آن سومی ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا بود و مدالی که برای اولین بار بر گردن فوتسالی‌های ایران قرار گرفت. هیچ‌گاه شیرینی لذت‌بخش کسب این مدال فراموش نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.