کد خبر : 78770
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 - 9:30
-

آخرین وضعیت درخواست میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰

آخرین وضعیت درخواست میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰
کفاشیان درباره اینکه ایران درخواست میزبانی جام جهانی 2020 ارائه کرده است،گفت: من در این زمینه با آقای تاج صحبت کردم و قرار شد وزارتخانه‌های مرتبط با این جریان قراردادهای موجود را امضا کنند تا بتوانیم میزبانی فوتسال را بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کفاشیان درباره اینکه ایران درخواست میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ ارائه کرده است،گفت: من در این زمینه با آقای تاج صحبت کردم و قرار شد وزارتخانه‌های مرتبط با این جریان قراردادهای موجود را امضا کنند تا بتوانیم میزبانی فوتسال را بگیریم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: از میان ۱۰ کشوری که برای میزبانی درخواست داده بودند فقط ۴ کشور پذیرفته شده‌اند. ایران، ژاپن، نیوزلند و کرواسی کشورهایی هستند که درخواست‌شان پذیرفته شده است. نیوزلندی‌ها فاصله دوری دارند و ژاپنی‌ها هم به احتمال فراوان خودشان کنار می‌کشند. ما هم امیدواریم بتوانیم میزبانی را بگیریم.
وی در پااین گفت : اگر در یک ماه آینده بتوانیم از دولت محترم و وزارتخانه‌های مرتبط امضای تعهدنامه‌ها را بگیریم قطعاً شانس زیادی برای میزبانی خواهیم داشت و این موضوع افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. البته دولت نباید از هزینه‌ها ترسی داشته باشد زیرا تمام هزینه‌ها را فیفا پرداخت می‌کند و ما فقط کارهای اجرایی را انجام می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.