کد خبر : 78780
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 - 9:39
-

صانعی : با تجربه‌ترین کادر فنی ۲۰ سال اخیر ایران در کلمبیا حضور داشتند/می‌توانیم به قهرمانی در جهان فکر کنیم

صانعی : با تجربه‌ترین کادر فنی ۲۰ سال اخیر ایران در کلمبیا حضور داشتند/می‌توانیم به قهرمانی در جهان فکر کنیم
مدیر فنی تیم ملی فوتسال گفت:‌ ما با غیرت‌ترین بازیکنان و با تجربه‌ترین کادر فنی ادوار تیم ملی فوتسال را در جام جهانی کلمبیا در اختیار داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در خصوص کسب عنوان سومی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی اظهار داشت: واقعاً این بازیکنان با غیرت‌ترین بازیکنانی بودند که در چند سال اخیر دیدم. این چهارمین دوره جام جهانی بودم که من در آن حضور داشتم یک دوره به عنوان بازیکن و در ۲ دوره دیگر به عنوان مربی بودم.

وی افزود: تعصب، غیرت، یکدلی و رفاقت بین بازیکنان موج می‌زد. در بین کادر فنی هم این مسائل دیده می‌شد. به جرأت می‌توانم بگویم با تجربه‌ترین کادر فنی که در این ۲۰ و چند سال به جام جهانی رفته این کادر فنی است.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال گفت:‌امیر فراشی به عنوان مربی دروازه‌بانان سومین دوره حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کرد هاشم‌زاده ۸ دوره قهرمان آسیا شده بود و ۲ دوره هم جام جهانی بازی کرده بود. خود من هم در دوره‌های مختلف جام جهانی تجربه داشتم. ناظم‌الشریعه هم ۲۰ سال در رده‌های مختلف حضور داشته است و به عنوان مربی و مدیرعامل فعالیت کرده است.

صانعی یادآور شد: تیم ایران کار بزرگی انجام داد با وجود کمبودهایی که داشت اما توانست نتیجه بزرگی کسب کند. امیدوارم کمبودها از بین برود. پتانسیل بازیکنان خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. برخی‌ها می‌گویند کسب این مقام اتفاق و جرقه بوده است اما من معتقدم اینگونه نبوده است بازیکنان لایق این مقام بودند.

وی یادآور شد: باید به این بازیکنان رسیدگی شود تا در دوره آینده برای قهرمانی تلاش کنند. ما پتانسیل زیادی داریم و می‌توانیم به قهرمانی در جهان فکر کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.