کد خبر : 78990
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1395 - 11:51
-

«نه» دروازه‌بان تیم ملی به آمریکایی‌ها!

«نه» دروازه‌بان تیم ملی به آمریکایی‌ها!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی یکی از ارکان موفقیت تیم ملی فوتسال در بازی های جهانی کلمبیا بوده. سیوهای او در بازی با برزیل موجب شد تا خیلی ها وی را با احمد رضا عابدزاده مقایسه کنند و در پایان هم با اعلام فیفا علیرضا صمیمی با ۸۶ سیو در جریان بازی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی یکی از ارکان موفقیت تیم ملی فوتسال در بازی های جهانی کلمبیا بوده. سیوهای او در بازی با برزیل موجب شد تا خیلی ها وی را با احمد رضا عابدزاده مقایسه کنند و در پایان هم با اعلام فیفا علیرضا صمیمی با ۸۶ سیو در جریان بازی ها رکوردار سیو در ۸ دوره سپری شده از جام جهانی شده است.

یکی از مسئولین آمریکایی فیفا که این خبر را به علیرضا صمیمی اعلام می کند به طور غیر رسمی به وی پیشنهاد سفر به آمریکا و هم چنین بازی در تیم ملی این کشور را می دهد و اذعان می کند در صورت پذیرش این پیشنهاد با شرایط مالی قابل توجهی مواجه خواهد شد که علیرضا بلافاصله به وی اعلام می کند از زندگی و بازی در ایران لذت می برد و این موقعیت را با هیچ شرایطی عوض نمی کند!

البته درخشش علیرضا صمیمی در بازی های جام جهانی کلمبیا موجب شد وی چند پیشنهاد از باشگاه های اروپایی هم دریافت کند اما پاسخ دروازه بان بوشهری تیم ملی فوتسال به همه این پیشنهادات نه بوده است!

علیرضا صمیمی به راحتی می توانست پیشنهاد باشگاه ها اروپایی را برای بازی بپذیرد چرا که بحث تغییر تابعیتی در کار نبود. او حتی در مواجه با پیشنهادات اروپایی هم به این نکته اشاره کرد دوست دارد در ایران زندگی کند و برای تیم های ایرانی به میدان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

کاشکی میرفتی علی…اینجا قدر هیچکس و نمیدونن…دو دست لباس بیشتر نداشتید…آخه آدم دردش و به کی بگه؟؟