کد خبر : 79043
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1395 - 13:44
دسته‌بندی نشده
-

محمدی: می دانستم پنالتی پرتغالی ها را می گیرم/مقابل پنالتی های برزیل هم قرار بود من به دروازه بروم اما…

محمدی: می دانستم پنالتی پرتغالی ها را می گیرم/مقابل پنالتی های برزیل هم قرار بود من به دروازه بروم اما…
سپهر محمدی حالابا پنالتی هایی که مقابل پرتغال گرفت شناخته می شود.دروازه بان دوم تیم ملی که خدا خواست تا فرشته نجات ملی پوشان شود.گفتگو با این دروازه بان جوان را بخوانید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی حالابا پنالتی هایی که مقابل پرتغال گرفت شناخته می شود.دروازه بان دوم تیم ملی که خدا خواست تا فرشته نجات ملی پوشان شود.گفتگو با این دروازه بان جوان را بخوانید:

بازی ها چطور بود؟

واقعا هر بازی برای ما حکم فینال را داشت.ما در گروه دشواری قرار داشتیم و در مسابقات گروهی هم خوب کار نکردیم و از لحاظ آمادگی عقب بودیم ولی رفته رفته انسجام تیمی بیشتر شد و بعد از دور گروهی همان ایرانی شدیم که همه می خواستند و تاریخ ساز شدیم.امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد و شرایط فوتسال طوری بشود که به ورزش اول ایران تبدیل بشویم.

در بازی با آذربایحان به طور کامل بازی کردی.عملکردت چطور بود؟

این بازی شرایط خاصی داشت.اگر می باختیم حذف می شدیم و استرس زیادی داشتیم وفکر می کنم عملکرد خوبی داشتم.البته گل دوم را بدخوردم و فکرمی کردم توپ را بگیرم اما معادلاتم اشتباه بود با این حال خدا را شکر که بازی را نباختیم و توانستیم صعود کنیم.

در پنالتی های بازی با پرتغال چه شد که تو به جای صمیمی درون دروازه رفتی؟

قبل از شروع پنالتی ها ناظم الشریعه به من گفت که آماده باش اما صمیمی درون دروازه رفت و وقتی پنالتی اول گل شد کادرفنی به من گفتند که به دروازه بروم.

وقتی رفتی فکر می کردی پنالتی ها را بگیری؟

واقعیت این است که رفته بودم تا همین کار را بکنم.قبل از پنالتی ها فکر می کردم که اگر من باشم توپها را می گیرم و خدا را شکر که از پس ضربات حساس برآمدم و تیم به مقام سومی رسید.

چرا بازی با برزیل تو برای پنالتی ها نرفتی؟

می خواستم بروم اما وقتی پنالتی آری بازیکن برزیل به تیرک خورد کادرفنی گفتند نمی خواهد و خداراشکر که تصمیم درستی بود و تیم برنده شد.

رابطه است با صمیمی چطور است؟

رابطه خیلی خوبی داریم.ما چند سال است که درتیم ملی همبازی هستیم و خدا را شکر توانسته ایم عملکرد خوبی داشته باشیم.الان برایمان خیلی ارزشمند است که مردم از عملکرد تیم ملی راضی و خوشحال هستند و هرجا می رویم بحث فوتسال است.

منبع:خبرورزشی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

ما هنوز نفهمیده ایم که علت انتخاب آقای صمیمی بعنوان گلر اول چه بود با اینکه عملکرد شما درلیگ برتر سال گذشته و امسال به مراتب بهتر از ایشان بود.