کد خبر : 79045
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1395 - 13:42
-

ناظم‌الشریعه: من را با کی‌روش مقایسه نکنید/ قرارداد من ۱۲۰ میلیون تومان است/بعید می‌دانم ترابیان خواستار برکناری‌ام شده باشد

ناظم‌الشریعه: من را با کی‌روش مقایسه نکنید/ قرارداد من ۱۲۰ میلیون تومان است/بعید می‌دانم ترابیان خواستار برکناری‌ام شده باشد
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: قرارداد من با تیم ملی 120 میلیون تومان است که کسورات هم شامل حال آن می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد اینکه آیا برای تمدید قراردادش با او صحبتی شده است یا نه، اظهار داشت: قرارداد ما تا جام جهانی بود. با این حال روزی که ما برگشتیم، با ساکت صحبتی انجام شد که پس از مراسم عزاداری به فدراسیون فوتبال برویم تا در خصوص جام جهانی و کارهایی که باید انجام شود، صحبت کنیم.

وی در خصوص قرارداد خودش و دوران، مربی بدنساز تیم ملی که گفته می‌شود قرارداد ندارد گفت: دوارن و سایر اعضای کادرفنی قرارداد دارند. قرارداد من هم ۱۲۰ میلیون تومان است که کسورات دارد و از این قرارداد کم می‌شود.

وی دزیازه اینکه گفته می‌شود پس از شکست تیم ملی مقابل اسپانیا، ترابیان از تاج خواسته بود او را برکنار کند، خاطرنشان کرد: ترابیان که خودش آنجا بود و من بعید می‌دانم این موضوع اتفاق افتاده باشد. اصلاً برای ما این صحبت‌ها مهم نبود، چون به کاری که می‌کردیم اطمینان داشتیم و بچه‌ها هم همین‌طور بودند. وقتی شما با اعتماد و اعتقاد کاری را انجام دهید، خوب هم نتیجه می‌گیرید. به نظرم ما در بازی با اسپانیا هم شرایط خوبی داشتیم، اما روی اشتباهات فردی خودمان باختیم. دیر شروع کردن ما، تدارکات نه‌چندان خوب و اینکه تیم‌های دیگر زودتر به کلمبیا رفته بودند و خودشان را با ساعت وفق داده بودند، روی عملکردشان تأثیرگذار بود. ما هم رفته رفته شرایط‌‌مان بهتر شد.

وی درمورد مقایسه مربیان ایرانی و خارجی و پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: من خودم را با کی‌روش قیاس نمی‌کنم. هیچ مربیانی نباید مقایسه شود. مجموعاً می‌گویم وقتی می‌توانیم از مربی ایرانی استفاده کنیم، چرا باید به سراغ مربی خارجی برویم؟ من به کی‌روش احترام می‌گذارم و اکنون تفاوتی وجود دارد که همه احساس می‌کنند و باید این را در نظر گرفت. کی‌روش یکی از صحبت‌هایی که من از او شنیدم و همیشه برای بچه‌های فوتسال می‌گویم، این بود که کی‌روش فقط روی جزئیات پافشاری دارد. چمن خوب، امکانات و… که روی عملکرد تیم تأثیرگذار است. من اکنون درباره رشته خودم صحبت می‌کنم که فوتسال است و به نظرم در فوتسال همان‌طور که متوجه شدید و ما سوم جهان شدیم، اگر امکانات بهتر از این هم باشد به مربی خارجی نیازی نیست. مگر اینکه از خارجی‌ها به عنوان مشاور استفاده کنیم و می‌شود ارتباط‌های مشاوره‌ای با اسپانیا، برزیل، ایتالیا و… داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.