کد خبر : 79082
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 - 16:42
-

افتخاری:روسیه با آن همه ثروت از ما بازی تدارکاتی کم‌تری داشت/با هماهنگی وزارتخانه برای فوتسال اعتبار جداگانه گرفتیم

افتخاری:روسیه با آن همه ثروت از ما بازی تدارکاتی کم‌تری داشت/با هماهنگی وزارتخانه برای فوتسال اعتبار جداگانه گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری با اشاره به موفقیت‌های فوتسال گفت: جا دارد از وزارت ورزش، رسانه‌ها و صداوسیما تشکر کنم و البته به این موضوع اشاره کنم که اگر سختی‌های چند سال گذشته نبود، ما به این موفقیت‌ها نمی‌رسیدیم. سختی‌ها ما را مقاوم کرد و تمام برنامه‌هایی که اجرا کردیم،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری با اشاره به موفقیت‌های فوتسال گفت: جا دارد از وزارت ورزش، رسانه‌ها و صداوسیما تشکر کنم و البته به این موضوع اشاره کنم که اگر سختی‌های چند سال گذشته نبود، ما به این موفقیت‌ها نمی‌رسیدیم. سختی‌ها ما را مقاوم کرد و تمام برنامه‌هایی که اجرا کردیم، از قبل تدوین شده بود.

وی افزود: ما قبل از جام جهانی تقریباً ۵ بازی مهم داشتیم و تیم منسجم شد و باید اشاره کنم که تیم ملی روسیه با آن همه ثروت از ما بازی تدارکاتی کم‌تری داشت. البته در برگزاری مسابقات به‌خصوص در لیگ با چالش‌هایی مواجه بودیم که مقابل آنها ایستادگی کردیم و در برنامه‌ریزی لیگ تقویم بازی‌های تیم ملی را هم در نظر گرفتیم، چون هدف‌مان موفقیت در جام جهانی بود. اگر ما در جمع ۴ تیم قرار گرفتیم به خاطر تلاش و همدلی بازیکنان بود.

افتخاری با اشاره به اینکه فوتسال باید به صورت مستقل اداره شود، گفت: من از روزی که آمدم اعلام کردم اگر فوتسال مستقل شود، مسیر پیشرفتش فراهم خواهد شد، حتی با وزارتخانه هم هماهنگ کردم و توانستیم اعتباراتی جدا بگیریم. حتی استارت مستقل شدن را با جدا کردن ساختمان زدیم و تصمیم داریم این رشته را توسعه بدهیم. اگر فدراسیون فوتسال از فوتبال جدا نشود، اما می‌توان در قالب یک کمیته، این کار را انجام داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.