کد خبر : 79076
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 - 12:17
-

رعدی:در تعطیلات لیگ با کمبود بازیکن روبرو بودیم/شهروند آماده بازی با ارژن است/به نتایج خوب در ادامه لیگ امیدوارم

رعدی:در تعطیلات لیگ با کمبود بازیکن روبرو بودیم/شهروند آماده بازی با ارژن است/به نتایج خوب در ادامه لیگ امیدوارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی با اشاره به کمبود بازیکن در تعطیلات لیگ فوتسال اظهار کرد: در تعطیلات دو ماهه لیگ تیم با ۱۰ بازیکن تمرین کرد اما با کمبود بازیکن در تمرینات تیم به مرز آمادگی خوبی رسید. وی اظهار کرد: درست است در تعطیلات لیگ کمبود بازیکن داشتیم، اما با همین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی با اشاره به کمبود بازیکن در تعطیلات لیگ فوتسال اظهار کرد: در تعطیلات دو ماهه لیگ تیم با ۱۰ بازیکن تمرین کرد اما با کمبود بازیکن در تمرینات تیم به مرز آمادگی خوبی رسید.

وی اظهار کرد: درست است در تعطیلات لیگ کمبود بازیکن داشتیم، اما با همین تعداد بازیکن تیم شهروند تمرینات منظمی داشت و بازیکنان از هر نظر آمادگی بازی را دارند.

سرمربی تیم شهروند ساری از بازی آینده تیمش را مقابل ارژن شیراز خبر داد و گفت: شریط روحی بازیکنان خوب بوده و برای کسب سه امتیاز بازی به شیراز می‌رویم.

رعدی درباره وضعیت و میزان آمادگی محمد طاهری که به عنوان تنها بازیکن شهروند ساری در رقابت‌های جام جهانی حضور داشت، افزود: طاهری بازیکن خوب و بااخلاق شهروند است اما به‌دلیل بازی ندادن کادرفنی به وی احساس می‌کنم این بازیکن روحیه خوبی ندارد.

وی ادامه داد: دلیل عدم روحیه طاهری به هدر دادن پنالتی در بازی رده‌بندی مقابل پرتغال بود که این بازیکن انگیزه نداشت و پنالتی مهمی را از دست داد.

رعدی گفت: طاهری یکی از بهترین بازیکنان شهروند است اما تلاش خواهیم کرد تا دوباره روحیه و انگیزه به این بازیکن بازگردد تا با درخشش این بازیکن و دیگر بازیکنان شهروند در لیگ به نتایج مطلوب دست یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نتایج خوب شهروند در ادامه لیگ امیدوارم و فکر می‌کنم این تیم در پایان لیگ جزو ۶ تا ۸ تیم بالای جدول باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابی یکشنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱:۰۵

مواظب باش ۶تایی برنگردی به شهرت