کد خبر : 79097
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 - 16:47
-

طاهری:می خواهم جام جهانی ۲۰۲۰ را هم تجربه کنم/بازی نکردن برای منی که زمانی ۳۵ دقیقه به میدان می‌رفتم بسیار سخت و دردناک بود

طاهری:می خواهم جام جهانی ۲۰۲۰ را هم تجربه کنم/بازی نکردن برای منی که زمانی ۳۵ دقیقه به میدان می‌رفتم بسیار سخت و دردناک بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی پوش با تجربه فوتسال ایران می‌گوید بعد از افتخارآفرینی تیم ملی در جام جهانی، انگیزه بیشتری برای درخشش پیدا کرده و می خواهد جام جهانی ۲۰۲۰ را هم تجربه کند. محمد طاهری درباره شرایط خود بعد از جام جهانی فوتسال و مصدومیتی که با آن دست و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ملی پوش با تجربه فوتسال ایران می‌گوید بعد از افتخارآفرینی تیم ملی در جام جهانی، انگیزه بیشتری برای درخشش پیدا کرده و می خواهد جام جهانی ۲۰۲۰ را هم تجربه کند.

محمد طاهری درباره شرایط خود بعد از جام جهانی فوتسال و مصدومیتی که با آن دست و پنجه نرم می کند،‌ اظهار کرد: مصدومیت من از ناحیه زانوست و به خاطر اینکه تمرین کردن، ریسک بالایی دارد، باید خیلی مراقب باشم. ۶ جلسه از فیزیوتراپی باقی مانده و هنوز کمی دارد دارم. فکر می کنم هفته اول لیگ را از دست بدهم.

وی در مورد بازی نکردنش در جام جهانی توضیح داد: من سال هاست برای تیم ملی زحمت کشیده‌ام و بازی هایی بوده که با وجود مصدومیت و درد شدید، به میدان رفته‌ام. بازی نکردن در جام جهانی برای منی که زمانی ۳۵ دقیقه به میدان می‌رفتم بسیار سخت و دردناک بود. حتی روزهایی بوده که من وضعیت بدی داشتم اما به زور آمپول بازی کرده‌ام.

طاهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌خواهد جام جهانی ۲۰۲۰ را هم تجربه کند، گفت: تا زمانی که بخواهند، هستم و کمک می کنم. من در حاضر ۳۱ ساله هستم و خوب تمرین می کنم. حتی بعد از جام جهانی و موفقیتی که کسب شد، انگیزه بیشتری پیدا کرده ام؛ بنابراین به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی کنم.

بازیکن با تجربه تیم ملی در واکنش به تمجید ملی پوشان از روحیه‌ای که او از روی نیمکت به آنها می‌داد، عنوان کرد: به هر حال من هم می‌خواستم گوشه‌ای از کار را بگیرم. همیشه هم همین بوده و از این به بعد هم اگر به ما نیاز داشتند و دعوت شدیم، بازهم به هر شکل ممکن در خدمت تیم خواهم بود. همانطور که گفتم سخت ترین اتفاق برای یک بازیکن این است که روی نیمکت بنشیند و بازی نکند اما من مشکلی با این مسئله نداشته و ندارم چرا که به نظر سرمربی تیم برمی‌گردد که از بازیکنی استفاده کند یا نه.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا خودش تصمیم به زدن پنالتی مقابل پرتغال گرفت یا نه،گفت: خودم خواستم پنالتی بزنم. به هر حال شرایطی هم پیش آمد که باید می زدم. نمی خواهم آن را باز کنم اما آن لحظه از من توقع می رفت به سمت توپ بروم و پنالتی را بزنم. من هم قبول کردم و امیدوار بودم وارد دروازه شود چون همیشه پنالتی‌ها را گل می کنم اما متاسفانه این بار گل نشد. بازهم خدا را شکر می کنم بردیم و شرمنده مردم نشدم.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۵:۴۱

باسلام خدمت این بازیکن بااخلاق وحرفه ای فوتسال
باید عرض کنم ماطرفداران فوتسال همیشه بازیهای زیبای شمارودوست وداریم وامیدواریم که درشماروسالهای سال درکنارتیم ملی ودرسال۲۰۲۰هم شاهدبازی حرفه ای شما باشیم.ومطمئنیم اگر دراین بازیهاهم شمابازی میکردین نتایج بازیهاخیلی عالیتر بودمخصوصا ببازی باروسیه که متاسفانه باختیم اگر در اون بازی شما بودین مسلما نتیجه بازی به نفع ماتغییر میکرد.
بهرحال هنوز دوستتون داریم .

نام ... یکشنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

سلام .خدمت اقای طاهری با اخلاق و بازیکن حرفه ای واقای گل ما .گلهای بیاد موندی شما از یاد ما نخواهد رفت .شما باید تا سال ۲۰۲۰بمونیین چون وجود بازیکنی بااخلاق و حرفه ایی کنار بازیکنهای جوان هست که به اونها دل گرمی میده .حتما تجربه شما برای فوتسال ما الزامیست .

نام یکشنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

آقای طاهری متاسفانه دوره شما دیگر تمام شده اگر کادر فنی از شما استفاده میکرد به چهار تیم صعود نمیکردیم بهتره برای حفظ شان و شخصیت خودت از تیم ملی خدا حافظی کنی چون دیگر با این همه استعداد جایی در تیم ملی نداری با این سن بالا

نام ... دوشنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

باسلام خدمت فوتسال دوستان عزیز
درجواب این هموطن گرامی باید عرض کنم که اگه ایشون فوتسال شناس بودن باید می فهمیدن ومیدونستن که بازی خوب به سن وسال نیست میدونید جناب شماکه نظر میدی هیچ میدونی فالکائو چندسالشه؟یاوحیدشمسایی وآقای حیدریان و…تاچندسالگی تو تیم ملی بودن؟
بازیکنی مثل محمدطاهری هنوز سالهای سال برای بازی خوب وجذاب خیلی وقت دارن ومطمئنا اگه ایشون دراین دوره از بازیها بازی میکردن مسلما نتایج بازیهاخیلی درخشان تر از این بودچه بسا درفینال هم حضور داشتیم.امیدواریم کادر فنی و مردم فوتسال دوست کشورمون قدر این بازیکنان عزیز وبازی حرفه ای ایشون رو بدونن .

نام ... چهارشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۵۷

شما ادم فوتسالیی نیستی وگرنه میدونستی که وجود طاهریهاست که میتونه نقطه قوت تیم باشه چون بازیکن فنی مثل طاهریهاست که میتونه تیم رو هدایت کنه .پس شما با نظر غیر حرفه ایی و ناعادلانه نظر ندین لطفا