کد خبر : 79101
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 - 16:42
-

استخدام اعضای تیم ملی فوتسال

استخدام اعضای تیم ملی فوتسال
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، گفت: بر اساس آیین نامه قهرمانان، اعضای تیم ملی فوتسال ایران می توانند جذب و استخدام شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، گفت: بر اساس آیین نامه قهرمانان، اعضای تیم ملی فوتسال ایران می توانند با رعایت شرایط و بدون برگزاری آزمون به صورت پیمانی جذب و استخدام شوند.
«نصراله سجادی» با تقدیر از عنوان ارزشمند تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی کلمبیا، اظهار داشت: بر اساس بند ج آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان مصوب دولت در مردادماه سال جاری، مانعی برای استخدام خارج از آزمون این قهرمانان وجود ندارد.
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار رده بندی جام جهانی کلمبیا با شکست پرتغال در ضربات پنالتی برای اولین در تاریخ ورزش ایران به مقام سوم رسید.
در این دوره از بازی ها، تیم ملی ایران در مرحله حذفی موفق شده بود تیم فوتسال برزیل قهرمان پنج دوره جهان را شکست دهد.
بر اساس بند ج این آیین نامه، ورزشکارانی که در مسابقات جام جهانی در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال موفق به کسب سکو شده‏ اند، مشمول این قانون خواهند بود و در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی، داشتن شرایط احراز مشاغل دستگاه اجرایی و داشتن شرایط عمومی استخدام و تأیید گزینش، این قهرمانان به استخدام دولت در می آیند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان را که به تصویب هیات وزیران رسیده برای اجرا به وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

یعنی شما فکر میکنید اینها که برای یک ساعت و نیم تمرین یا بازی در روز و حدود۶تا۸ ماه در سال از ۱۵۰ تا ۵۰۰ میلیون پول میگیرند و بسیاری از انان مغازه و منزل و …. دارند رها میکنند میروند اداره با روزی ۸ ساعت کار برای حدود۲ میلیون حقوق در ماه!