کد خبر : 79146
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 9:33
-

ترابیان:ترجیح می‌دهم درباره تجریشی اظهار نظر نکنم /عزم ملی برای گرفتن میزبانی جام جهانی وجود ندارد/اینفانتینو را با اسم کوچک صدا می کردم

ترابیان:ترجیح می‌دهم درباره تجریشی اظهار نظر نکنم /عزم ملی برای گرفتن میزبانی جام جهانی وجود ندارد/اینفانتینو را با اسم کوچک صدا می کردم
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید ایران می‌تواند میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال را بگیرد اما هنوز عزم ملی ایجاد نشده است.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید ایران می‌تواند میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال را بگیرد اما هنوز عزم ملی ایجاد نشده است.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مطرح شدن مرتضی تجریشی به عنوان کاندیدای ریاست کمیته فوتسال اظهار کرد: من وی را نمی‌شناسم و ترجیح می‌دهم در این باره اظهار نظر نکنم چون هنوز به طور رسمی وی مطرح نشده است. من نیز از گوشه و کنار اسمش را شنیده‌ام و گزینه دومی هم که او هم وزارتی بوده مطرح است. با این حال من اعلام می‌کنم اگر فردی سیاسی وارد کمیته فوتسال شود، دیگر روی ما را نخواهید دید. باید شان ما حفظ شود و شرایط مطلوبی برای کار کردن وجود داشته باشد.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره حضور همزمان علی صانعی در تیم زیر ۲۰ سال و بزرگسالان توضیح داد: به نظرم جدا کردن صانعی از ناظم‌الشریعه و مختل شدن کار تیم ملی صحیح نیست. البته علی صانعی را کمیته فوتسال انتخاب کرد و ما آن را مورد تایید خودمان قرار داده‌ایم و اما الان در تیم ملی بزرگسالان به او نیاز است. همچنین تغییر کادر فنی خودزنی محسوب شده و با توجه به عملکرد خوب این مربیان در جام جهانی، طبیعی است که قراردادشان تمدید شود. با این حال ابتدا باید ببینیم تکلیف خود فوتسال چه می‌شود. منتظر کفاشیان هستم تا با او درباره این مسائل صحبت کنم چون تاج درگیر بازی با کره جنوبی است و نمی‌توان او را پیدا کرد.

وی همچنین درباره میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: در حال حاضر شانس ایران برای گرفتن میزبانی بالاست چرا که ژاپن نتوانسته مدارک را کامل کند و در دو سه مورد با دولتش به مشکل خورده است. همچنین کاندیدای دیگری که لابی بسیار قوی‌ای هم داشته، نیوزیلند است اما از آنجایی که فیفا معیارهایی دارد، این کشور با مشکل روبه‌رو خواهد شد چرا که به لحاظ جغرافیایی در دسترس نیست. همچنین نیوزیلند تیمی نیست که بتواند در جام جهانی بدرخشد و حتی ممکن است در گروهش چهارم شود. بنابراین اگر اولویت‌های قاره‌ای مطرح باشد، هر کشوری از اروپا شانس بیشتری نسبت به بقیه قاره‌ها خواهد داشت. با این وجود باز هم شانس‌مان بالاست.

ترابیان تاکید کرد: ما می‌توانیم میزبانی جام جهانی را بگیریم به شرطی که عزم ملی به وجود بیاید. هنوز این عزم ایجاد نشده است. در کلمبیا همه در حد خودشان برای برگزاری جام جهانی به بهترین نحو تلاش می‌کردند. در حال حاضر تنها دو ارگان دولتی مانده‌اند که باید مدارک مورد نیاز را به فدراسیون فوتبال تحویل دهند و اگر فرم‌هایی که فیفا تعیین کرده را جمع‌آوری کنیم، میزبانی ما قطعی خواهد بود.

وی در پایان درباره ملاقاتش با اینفانتینو در کلمبیا و ارتباط نزدیکی که با او داشت گفت:‌ من در مورد فوتسال با او صحبت می‌کردم و کاری به بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی نداشتم. او نسبت به بنده اعتقادی داشت و حدس می‌زد که اگر بگویم، تبلیغاتی است. همچنین بعد از مراسم اهدای مدال، او را با اسم کوچک صدا کردم و از او خواستم نزد بازیکنان ایران بیاید که او نیز همه چیز را رها کرد و با تک تک ملی‌پوشان ما دست داد و عکس یادگاری انداخت.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.